- 800 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
LÜTFEN SAFLARI SIKLAŞTIRALIM
Camide namaz kılmadan önce müezzin veya imam tüm cemaate, Müslüman kardeşlerim, lütfen saflarımızı sıklaştıralım, aralarda boşluk bırakmayalım derler ve namaz kılacak insanları uyarırlar. Neden biliyor musunuz arada boşluk bırakmayalım diye uyarırlar? Çünkü arada boşluk kalınca o boşluğu şeytan doldurur. Sonrada namazda insanın kalbine vesvese verir o insana doğru düzgün namaz kıldırmaz. Şimdi diyeceksiniz ki ne gereği var böyle bir yazının.
Müslümanlar sıkı bir şekilde samimi olmalı, birbirine düşkün olmalı, ister milletimizde olsun isterse ülkeler arası olsun, Müslümanlar birbirlerinin derdiyle dertlenmeli. Devamlı birbirinin yardımına koşmalı, bir diğerinin yanlışını düzeltmeli. Birbirine düşman olmamalı, birbirinin kötülüğünü düşünmemeli, ayrımcılık, bozgunculuk yapmamalı, araya nifak sokmamalı, birbirini inancından dolayı ahlakından dolayı kınamamalı. Yani tabiri caiz ise safları millet olarak sıkı tutmalı. Ne zaman birbirimize düşersek, birbirimizin kuyusunu kazar ve arada boşluklar oluşturursak, işte o boşluğu İngiliz gibi, israil gibi, Amerikan gibi, İran gibi, Almanya gibi, Fransa gibi şeytanlar doldurur sonrada bizi birbirimize düşürür, hayatımızı bize zehir eder. Demek ki Müslümanlar dinine sarılmalı nasıl sevmediğimiz bir insanın yanında camide namaz kılmak zorunda kalıyorsak bunun bu yönde hikmeti var. Sen sevmediğin birinİn yanında namaz kıldığında kalpler ısınıyor birbirine bağlanıyor. İnsan birbirinin kötülüğünü düşüneceği zaman bu da Müslüman deyip en azından yapmıyor vazgeçiyor. Bizler ne zaman camiyi terk ettiysek, ne zaman ilmi terk ettiysek, çağımızın tüm uyuşturucu madde, alet ve cihazlarına daldıysak Müslümanlığımızı kaybediyoruz ve duayı unutuyoruz. Lütfen birbirimize dua edelim, buna çok ihtiyacımız var.
Allah bu milleti nifaktan, bozgunculuktan korusun, milletimize birlik beraberlik versin. Lütfen safları hem camide hem mahallemizde, hem sokağımızda, hem şehrimizde sıkı tutalım araya şeytan, araya nifak sokan kişileri almayalım. Allah birliğimizi beraberliğimizi daim ve samimi etsin. Hiç bir ırki ayrımcılığı gözetmeden birliğimizi bozmasın Rabbim. Amin.,
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.