- 387 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
bir gün
Densizin biri gelir bir gun yikar butun kurallarini tum dengeni bozar ve bir gun ardina bakmadan kaciverir koşa koşa. yetişmek istersen eğer daha çok uzagina suruklenirsin olduğun yerde kalırsan kendini kaybetmiş hissedersin adamım. Aslina bakarsan beklenmedik zamanda gelenler beklenmedik zaman da giderler derim iste bu yüzden beklemediğim zamanda geldin sen bana urkmustum sana yakın olmaktan sana dokunmaktan seni hissetmekten çünkü alisilmis bir ses alışılmış bir ten alisilmis bir his gucsuzluktur olmamasi koymaz sana yokluğunda olamamasi koyar. Ucuverecekken zirveden çakilmak gibi nefes alacakken o oluşan yumru gibi.. yavaş yavaş anlarsın bitişi inanmak istemezsin cakilacagina dakikalar sonra inanmak istemezsin dakikalar sonra bogulacagina çözüm bulmaya çalışırken daha çok cirpinir daha çabuk çakilirsin dibe, en dibe, karanlığa. Sonra ne mi olur Umutsuzluk ve Karanlik diye iki melek beliriverir kirpik uçlarının yamacinda sana sorular sorarak kendine düşman ederler seni hayat enerjinle seni vururlar ve o an ümidini sevincini teslim ediverirsin karanliga uzun bir süre görmemek üzere. İşte artık hiç birşey eskisi gibi olamayacaktır hep bir eksikle baslarsin güne. Sonra bir bakarsin ki eksik hayatında bir parça oluvermis. Şimdi topla toplayabildigin yerden darmadağın bir ruh. Nerden tutsan yaralı.. tecrübeleri insanları olgunlastirdigi için severim ama sen tecrübe olma olur mu tecrübe istemiyorum sevgi istiyorum huzur istiyorum mutluluk mesela bacaklarımda uyuyakal istiyorum yemek yaparken belime dolanan bir el ol istiyorum kendimi iyi hissetmedigim de karşımda bunu hisseden bir ruh ol istiyorum hayal olan herseyimiz gerçek olsun istiyorum çünkü o hayalleri güzel kılan hislerdir ve onlar en çok sana yakisiyor be adam. En çok sana...
Seren TURMUŞ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.