- 1068 Okunma
- 9 Yorum
- 2 Beğeni
Devletin Gücü
Biliyorum, bu isteklerim çok ütopik istekler ama ben gene ümit etmeye devam edeyim…
YORUMLAR
SAYIN YAZAR '' DAĞLARA ÇIKMAK ZORUNDA KALAN CESUR İNSANLAR DERKEN'?
mustafa aydınn
mustafa aydınn
saray ve koltuk sevdası yüzünden yine bir savaş patlak verdi...ve faturası yine masum halka kesildi...
belki ölümü güden hiçbir silah, bomba üretilmeseydi...belki kürt-türk ayırımı olmasaydı (dünyadaki bütün etnik kökenler dahil)...belki batıdaki hayat şartlarına benzer ya da eşit düzeydeki olanaklar doğuda da sağlansaydı böylelikle bu isteklerin birçoğu karşılanmış olacak ve belki barış ve kardeşlik ortamında güllük gülistanlık birbiriyle geçinip gidecekti herkes...
ama bol bol silah üretilsin, bol bol ülkelere satılsın ve milyonlar cebe insin ki birbirini öldürsün insanlar...
umarım tez vakit barış ve kardeşlik içersinde, huzurun da olacağı bir dünya anlayışı herkesde can bulur...
saygılarımla...
Söyledikleriniz çok zor değil dostum ama bunun için önce samimi olmak gerekir. ‘’Dağa çıkanların demokrasi insan hakları ve özgürlük mücadelesine saygı duyuyorum’’.Ancak zaman demokratik zemin oluşturmak için silah bırakma zamanı olduğun halde ve bu çağrıyı dağa çıkanların sivil uzantılarının da yaptığı bir ortamda halen öldürmenin ve şiddetin peşinde olan bir anlayışın öz eleştiri yapmadan bütün faturayı devlete çıkarması ve sonra da dağda ki kuş seslerinden bahsetmesi biraz düşündürücü olmuyor mu?
Ne demesi gerekiyor devletin gücü? istediğiniz gibi bölgede terör estirin iş makinelerini yakın ailesinin gözü önünde askeri polisi katledin vs bunları demesini mi bekliyorsunuz.?var mı böyle bir devlet gücü dünyada?
Amaç devletin gücünü doğru kullanmasını istemekse eğer silahlı mücadelenin de bir sonu olduğunun, gerçeğini bilmek gerekir.Aksi halde birileri ben egomu tatmin ediyorum hep silahlı mücadele vereceğim derse devletin gücü evrensel hukuka dayanarak hep gücünü kullanır. Bu dünyanın her yerinde de böyle olur.
Saygılarımla