- 1461 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
= ASLAN TORUNUM YİĞİT OĞLUM =
= ASLAN TORUNUM. YİĞİT OĞLUM =
Benim melek yavrum 14 ağustosta. 2014 te; askere gitti, ağzı süt kokardı, elleri pamuk gibi, vücudu narinmi narin. Ne kavga bilir ne de dövüşmeyi,
Kazma kürek tutmamış nasırlanmamış kalem tutan elleri. Askerlik çağı geldi askerliğe yazıldı. Artık hazır askerdi askere gitme günü geldi. Kapısının önünde Kuran okundu dualarla amin sesleri uçuştu arşı alâya doğru, Yürekler de hüzün gözlerde yaşlar, Dualar bitince, arkadaşları kapısının önünde sırtına al bayrağımızı bağladılar aldılar ortalarına başladılar müzik eşliğinde oynamaya bir yanda hüznün göz yaşları, bir yandan gurur bir yandan da yürekteki kaygı, sahte gülücüklerle Asker yavrumuzu sırtında TÜRK BAYRAĞI ile askere uğurlamak için , rahatlatmak adına, gaza getirdik birazda moral olsun diye.
En büyük asker bizim asker diyerek davul zurna eşliğinde 15 araç eşliğinde konvoyla götürdük İçimiz kan ağlarken dışımız gülüyordu. Terminale gelince, arkadaşları havaya kaldırdılar en büyük asker bizim asker, bu asker gidecek askerliğini yapıp sağ salim geri dönecek diye bağıra bağıra otobüsün içine kadar omuzlarında otobüsün içine kadar götürdüler. Bizler biraz geriye çekildik gözyaşlarımız akarken,
otobüs hareket etti arkadaşları koşarak otobüsün önünü kestiler başladılar İstiklal marşını söylemeye marş bitince otobüs ağır ağır hareket etti ama gidemedi, içinde başka askerlerde vardı , onların arkadaşları-da İstiklal marşına başladılar üç yerde daha önüne geçtiler İstiklal marşı söylediler, marş bitince yavaş yavaş otobüsün önünden çekildiler. Otobüs gözden kaybolana kadar bizler arkalarından dualar okuduk. Allâha niyazda bulunduk, Ey Yüceler yücesi Allâh’ım Yaratan Sensin koruyucuları-da SEN ol diye Allâh’a ısmarladık. Ve hüzünlü bir o kadarda gururlu bir halde eve geldik.
Sonra elimizde KURÂN dilimizde dualar gözümüz televizyonda yürek düpültüsü ile haberleri izlemeye başladık. Ben zaten haber kolik bir insanım. Bizim bebeğimiz tank şoförü olarak Ankara Etimengusta acemiliğini yaptı sonra usta asker olarak Şırnak Sılopiye gitti Bir sene ne zor askerlik etti birlikleri tarandı Birliklerinden şehitler oldu Allâh rahmet eylesin şehit olanlara, ailelerine Allâh sabrı Celil versin hiç kolay değil ama olacakla öleceğe çare bulunmuyor ne desek boş.
Bizim yavrumuz ve üç arkadaşı aynı tertipten teskerelerini aldı. Arkadaşları ile birlikte kirpi dedikleri araçla toplanma yerine giderken bunlardan önce çıkan araç mayın patlamasında biri subay iki asker şehit oldu, İçinde yavrumun bulunduğu araç-ı tekrar birliğine götürmüşler bir gün sonra öğrendik.
Neyse ki Allâha hamd olsun, hava alanına getirmişler uçağa binerken içlerinde evlerine, sevdiklerine, kavuşma sevinci varken,
Yüreklerine hüzün ve uçağa konan şehidin acısı çökmüş. Sabiha gökçenden otobüsle Bursa-ya geldiler.
Şükürler olsun ALLÂH-a HAMDi SENALAR olsun YÜCELER YÜCESİ EL KEBİR ALLÂH’a. Yavrumuz aslanlar gibi gitti aslanlar gibi askerliğini yaptı geldi zor şartlar altında da olsa sağ salim geldi. Gelirken terminale almaya gittik karşıladık. ŞÜKÜRLER olsun sağ salim geldi aramıza aldık sarmaş dolaş olduk kuzunun koyunla koklaşması gibi, bizler arabaya gelirken başka asker uğurlamaları vardı o arada maytap patlatmışlar kuzumu görseniz ne yaşadıklarını birazcık da olsa anlamak zor değildi. Allâh diye bir sıçraması vardı ki yavrumun yüreğim parçalandı.
Bir evlat ne zorluklarla büyüyor bu hale gelene kadar. Bir evlat bu kadar ucuz mu? Allâh vatan hainlerinin gözlerini kör etsin. Onlar insan olamazlar sırtlan soyları, Vatanına hainlik Adenleri ALLÂH kahrumar eylesin İnşallâh. Ad kavmi gibi helak olsunlar, Hûd kavmi gibi taş kesilsinler İNŞALLAH.
Türkün ekmeğini yiyip de çanağına….yapanları ALLÂH kahrumar etsin şerleri başlarına makus olsun İNŞÂLLÂH. AMİN….
Bu ülke bizim bizlerin yani içinde kardeşçe dostça yaşayanların, El birliği ile VATANIMIZI korumak varken; bölücülük neyin nesi?
Yetmedi mi ? onca kan akıttıkları. Yetmedi mi ? onca anaları ağlattıkları. Yetmedi mi? onca bebeği yetim bıraktıkları. Yetmedi mi? gencecik kadınları dul koydukları. Yetmedi mi ? anne babaları evlatsız koydukları. yetmedi mi? ocakları söndürdükleri.
“BU DÜNYADA ; MİLLETİN GÖZLERİ HELAK OLUŞUNUZU GÖRSÜN. GÖRSÜNKİ İÇLERİNE BİRAZCIKTA OLSUN SU SERPİLSİN.”
Ey hainler sizlerinde ocağınız sönsün. Ciğeriniz yansın. Kökünüz kurusun. ALLÂHIN GAZABI ÜZERİNİZE YAĞSIN. Tarumar olasınız.
ZATEN ÖBÜR ALEMDE YERİNİZ CEHENNEMİN EN DİBİ GAYYE KUYUSU .
ALLÂH ; VATANIMIZI, TÜRK ORDUSUNU, TÜRK MİLLETİNİ KORUSUN . ALLÂH YURDUMUZA. ORDUMUZA. MİLLETİMİZE . DEVLETİMİZE ZEVAL VERMESİM İNŞALLAH. AMİN AMİN AMİN……….
ÖYLE Kİ YURDUMUZUN YETİŞTİRDİĞİ DEĞERLİ KOMUTANLARA, ÇOK DEĞERLİ ASKERLERİMİZE, ÇOK DEĞERLİ POLİSLERİMİZE HAİNCE PUSU KURAN TERÖRİSTLERE BİLENDİLÇE BİLENİYORUM. ONLARA BED DUALARLA R EDİP ALLÂHA ŞİKAYET EDİYORUM.
ALLAHA DİLEKÇELER GÖNDERİYORUM. EY YÜCELER YÜCESİ EL KEBİR ALLÂHIM! ISLAH OLACAKLARSA ISLAH EYLE ISLAH OLMAYACAKLARSA KAHRUMAR EYLE ! ŞERLERİNİ KENDİ BAŞLARINA ÇEVİR.
SEN: EL BASİRSİN. ES SEMİSİN. EN İYİ GÖREN EN İYİ İŞİTENSİN.
BEN TÜRK KADINIYIM: VATANI; BAYRAĞI, ORDUSU İÇİN ÖLÜRÜM.
(( NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.))
" Emine Erdem "
" 06/Ağustos/2015 Çarşamba."
YORUMLAR
emine erdem
Millet çe ruh hastası olduk: Kuran okuyorum tüm askerlerimizin üzerine
Allah'ım "SEN " koru diye dualar ediyorum göz yaşlarımla. O askerler hehimizin evladı. Bizler rahat uyuyalım diye canlarını dişlerine takıyorlar kimisi gazi kimisi şehit oluyorlar. İnşallah bizlere haklarını helal ederler.
Ah arkadaşım bir sene gece uykusu bilmedik. Tam ateş çemberinin içindeydi yavrumuz. ALLAH ASKERLERİMİZİ POLİSLERİMİZİ ORDUMUZU YURDUMUZU MİLLETİMİZİ KORUSUN.
Sevgiler canım.......
Gözünüz aydın,sağ salim torununuza kavuşmuşsunuz,ne mutlu sizlere...Milli ve manevi
duyarlılığı yazan duyarlı kaleminiz var olsun.Özlem ve hüzün iç içe olduğu yazınıza tebriklerimle.
Artık sözün bittiği yerdeyiz.Bize söyleyecek bir söz kalmıyor.Ülkemiz adına gerçekten hazin durumlar
yaşıyoruz.Allah bu Milletin yardımcısı olsun.Caniler,terör yanlısı yaratıkların barıştan anladıkları yok.
Ortalığı savaş alanına döndürüp silaha sarılmak,taşlamak,ateşe vermek,yağmalamak,harabeye çevirmek,
yıkmak,kırmak v.s. olaylar gerçekten korku film gibi ne yazık ki.Terörü şiddetle ve nefretle kınıyoruz.
Ateş düştüğü yeri yakıyor.Acılar sözlerle ifade edilecek kadar basit değil elbet.Dayanmaz oldu artık
yüreğimiz.Dolu dolu anlatımdı güzel yüreğine sevgi ve selamlarımla.
emine erdem
Malesef söylenecek sözler az kalıyor. Tam bahar bayramı geldi kan çiçekleri açtı anneler babalar, körpecik kızlar gelinler minnacık bebekler, baldıran zehiri içti ocaklarına kalplerine ateş düşürdüler. bunlar laftan anlamazlar elini versen kolun gider, kolunu versen gövden gider. Bunlar sırtlan soylarıdır. Seni çoook seviyorum duyarlı yüreğine sağlık. Allaha emanet ol.
sağlıkla daha nice günler temennisiyle hayırlı teskereler diliyorum ....saygılarımla
emine erdem
Hoş geldiniz komutanım. Teşekkür ederim. Bu yazıyı yavrumuz geldikten bir gün sonra kaleme alıp yazdım komutanım. Allaha şükürler olsun 16 ağustosta geldi ASLAN TORUNUM SERDARIM: YİĞİT MEHMEDİM. ALLAH HER ASKERE GİDENE SAĞ SALİM GELMEYİ NASİP ETSİN İNŞALLAH: Selam ve saygılarımla.
emine erdem
6 / Ağustos yazacakken bende 16 yazmışım düzeltmek istedim..
Merhaba Kemal bey yorumunuz için çok teşekkür ederim efendim,
Var olasınız. Torunum ağustosun 6 sında saat 21 de şırnak silopiden sağ salim geldi.
Darısı tüm askerlerimize. Allah askerlerimizi polislerimizi,
YURDUMUZU Milletimizi korusun İnşallah.AMİNNN.
Allaha binlerce şükürler olsun. Darısı Selamlar saygılar..
Allah askerliğini sağ salim tamama erdirsin. Buradan tezkere haberlerini de yazarsınız okuruz inşallah. O zaman belki, ulu önderimiz Atatürk'ün sözünü dejenere ederek "Ne Mutlu Türkiyeliyim" demek yerine sadece "NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE", dersiniz hem...SAYGILAR
emine erdem
Var olasınız. Torunum ağustosun 6 sında saat 21 de şırnak silopiden sağ salim geldi.
Darısı tüm askerlerimize. Allah askerlerimizi polislerimizi,
YURDUMUZU Milletimizi korusun İnşallah.AMİNNN.
Allaha binlerce şükürler olsun. Darısı Selamlar saygılar..
emine erdem
Var olasınız. Torunum ağustosun 6 sında saat 21 de şırnak silopiden sağ salim geldi.
Darısı tüm askerlerimize. Allah askerlerimizi polislerimizi,
YURDUMUZU Milletimizi korusun İnşallah.AMİNNN.
Allaha binlerce şükürler olsun. Darısı Selamlar saygılar..