- 437 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ADAM OLMAK
Bazı erkekler vardır. Belli bir çizgileri vardır. Ne o çizgilerini kendileri aşarlar ne de başkalarının o çizgiyi aşamalarına izin verirler. Çizgileri tektir ve geçit yoktur. Çünkü onlar adamdır.
Birileri ile konuştuklarında gerçekten komik buldukları sözlere gülerler ve onlar güldükçe gülüşler ayrı güzelleşir. Onların gülüşleri asla mehil vermez onlara yaklaşmalarına. Çünkü gülmek yaklaşmak değildir sadece ve bunu en iyi bilenler onlardır. Asla tavizleri yoktur yalana dolan. Varsa eğer ilişkilerinde bir yalan, canları ne kadar acırsa acısın yine de affetmezler. Doğru ve dik duruşları acılarından daha ötedir. İşte adamlıkları buradan gelir. Bilerek yapılan her hata aslında suçtur ve işlenmiş suçlara asla ikinci şansı vermezler... Bittiyse bitmiştir, gittiyse gitmiştir. Onların dedikleri dediktir. Bu despotluk değildir, onlar yanlış yaptıysa kabul edenlerdir. Lâkin doğru buldukları şey için dedikleri dediktir. Onlar doğruları ile bir bütündür.
Sevmediği şeyleri yapmaz ve yaptırmazlar. Hiç kimse de onlara zorla istemedikleri şeyi yaptıramazlar. Ancak gönülden isterlerse severek yaparlar. O adamlar en son hata yapacak kişilerdir. Çünkü onlar hatanın ne değersizlik olduğunu bilir. Onlar değerin ne olduğunu çok iyi bilirler. Siz bayanlar yüreğinizi o adamların avucuna koyun, o adamlar yüreğinizi yüreklerinde saklarlar. Bu sebeple neyiniz varsa onlara emanet edin. Merak etmeyin, gözünüz arkada kalmaz. O adamlar sizin yokluğunuzda bile siz varsınız gibi sizi yaşarlar. Çünkü siz onları tanıdıkça güven duygusunu en güzel ve en iyi şekilde tadacaksınız. En doyumsuz bir şekilde güveni yaşayacaksınız. Siz bayanlar düşünebiliyor musunuz gözünüz kapalı güvenebildiğiniz bir erkeğiniz var. Bir kadın daha ne ister ki? Çünkü bütün güzel duygular güvende mevcuttur. Bu adamları sevin hem de delirircesine. Korkmayın, siz delirince o adamlar size en iyi şekilde sahip çıkar sizi sevmeye kaldıkları yerden devam ederler. O adamları sevin, çünkü onlar sevildikçe güçlenir, güçlendikçe daha çok sahip çıkarlar...
Yusuf BİTİM
YORUMLAR
Yusuf bey yazınızı dikkatle okudum. İnanın düşünmeden edemedim acaba bu yazıda anlatılanlar kadar dürüst ve çizgisi olan erkek kaldı mı diye (İstisnalar kaideyi bozmaz). Bu yazınızda yazılanlar kadın için de geçerli tabii ki.Kaleminize sağlık . Hiç düşünmediğim ama okuyunca uzunca düşünceye sevk yazınızı kutlarım..Selamlarımla .
Sahi yazmayı unuttum yazı başlığınız başlı başına bir konu zaten . Evet adam olmak ve erkek olmak farklı kavramlar ...
Dilek USTA tarafından 8/10/2015 8:21:44 PM zamanında düzenlenmiştir.