Asla Unutma......
Karmakarışık dünyamın yalan dolu gözlerine baktım defalarca...Utanmadan nasıl da bakıyordu öyle arsızca,ağlasa ne değişirdi ki uslanmadıktan sonra!Ne fark eder di ki aynı şeyleri yapacaksam zamanda...Ağlama yalan dünyam ağlama sus ne olur...Üzülme,düşünme hayaller kur mutlu olursun belki de....
Çiçekli bahçeler hayal et sahillere in okyanuslara karış dağların doruklarına çık ama sadece ona iyi bak...
Sarıl seni kucaklayan kollara,gülen yüzlere sende gülücükler at,yıldızları seyret ama kayarlarken gözlerini kapayıp dilek tutma sakın,Kabul olmaz belki üzülürsün sonra....Yine de acı,sen acınacak hale düşsende acınası figürlere,Affetmek bir büyü olsun bilindiği gibi senin de yüreğinde...Ama asla şaşma doğrulardan!Yalanlar her ne kadar aldatıcı olsa da....
saklanma kuytulara soğuktur oralar,karanlıklar boğmasın seni sakın aydıklara çık hep emi...
Ahhh dünyam büyü artık büyü!Ama asla büyülenme...Asla kandırmasın seni gülen bir çocuğun duygu dolu bakışları,herşey maskeleriyle uyum içindeyken bu hayatta....Sözcüklere esir olma bırak onlar savrulsunlar sayfalarda...Takılma sadece gül ama defalarca..Utansınlar senden ...İmrensiler bir defa da...
Muhteşem olmasa da olur senin sahnen yeter ki doğaçlama yeteneğin olsun sana bakan o tek kalabalığın karşısında...O tek kalabalığı o tek gerçeği asla unutma...Senin varlığın ona bağlı çünkü zamanda!...
Dualar büyüsün yüreğimde kim bilir belki gün gelir karanlıklarım ışığım olur vakti geldiğinde....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.