- 494 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SİVAS'DAN DÖNDÜK
Ahmet AYAZ
Gaziantep Güneş Gazetesi 05 Ağustos 2015
……………………………………………………………………..
Sivas 7. Geleneksel şairler buluşmasından döndük. Bu etkinliğe benim 6. katılışımdı. Bu defa, etkinliğe Gaziantepte yayın hayatını sürdüren, Kumru Dergisinin Sahibi ve Yazı İşleri Müdürü, çok değerli bir şair, Av. Abdulhadi Bay ve Kumru Dergisinin çok değerli mensuplarından Gülhun ERTİLAV ve Neşe CÖMERT Hanımefendi ile birlikte katıldık. Ben buradan Sabiha SERİN, Bekir ÂLİM ve SİYŞAD yönetim kuruluna teşekkürlerimi arz ediyorum: Programda sunuculuğu, mikrofondan sevgi seli akıtan Nevin KILIÇ ile Sivas’ın kayda değer şairlerinden Celaleddin TOKMAK yaptılar. Bunların da katgısı ile sahne basbayağı renkliydi. Çünkü, programda bir boşluk bulunca, Celalettin TOKMAK, hemen Abdurrahim KARAKOÇ’un bir şiiriyle boşluğu dolduruyordu.
Etkinlik birinci günü, yani 01.08.2015 tarihinde Fidan YAZICIOĞLU Kültür merkezinde yapıldı. SİVŞAD yönetim kurulu, bu sene de nazik ve kibar davranışlığını koruyarak, önceliği Sivas’a il dışından şairlere verdiler.
Ben programa çıkmadan önce yeni şiirlerimden bir tanesini dinleyicilerimle paylaşmak istedimse de, duygularıma hakim olamadım ve Yavuz Bülent BÂKİLER’e hitaben yazdığım bir eski şiirimi okumak mecburiyetini duydum. Çünkü orada Azerbaycandan, Yunanistanden, daha doğrusu yurt dışından katılımcılar vardı.
Sultan Şehir Sivasımızı gezerken, Ellerinde kocaman Ayyıldızlı Türk Bayrakları ile “APO’NUN İTLERİ, KORKUTAMAZ TÜRKLERİ” sloğanında son derece haklıydılar. Çünkü Cumhuriyetimizin temeli 04-11 Eylül 1919 tarihinde Atatürkün yaptığı Sivas Kongresi ile, Sultan Şehir Sivasımız
da atılmıştı.
Sivas Lisesinde Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’ün Kongre yaptığı zat’ı muhteremlerin oturduğu öğrenci sıralarını ve o rahmetlilerin resimlerini gördüğümde, ne kadar duygulandığımı ancak bir Allah bilir, bir de ben. Onlara buradan tekrar tekrar rahmet salıyorum. İnşallah Yüce Allah dualarımızı kabul eder. Ben burada sözü fazla uzatmak istemiyorum. Bekir Âlim Beye bu yorgunluğa katlandığı için ve antolojilere verdiği emekten dolayı teşekkürler diyorum.Ayrıca Paşabahçede buluşmak dileği ile SİVASA SELAM, SİYŞAD YÖNETİM KURULUNA SELAMLAR DİYORUM. Etkinliğin daha da iyisinde, dahada güzelinde buluşmak dileği ile hoşça ve dostça kalınız diyorum. En güzel ve mutluluk dolu günler hep ve hepimizin olsun diyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.