- 603 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR DİŞİMİ ÇEKTİRDİM
Herhalde doğru hatırlıyorum. Geçen hafta salı günü diş hastanesine dişim için muayeneye gittim. Dolgu dişimin dolgusu kırılmıştı. Film çekildi. Dişimin iltihablı olduğu ortaya çıktı. Doktor iki tane hap yazdı. Dişimin çekilmesi gerekiyormuş. Bir hafta sonra tekrar soluğu hastanede aldım. Yani dün 04.08.2015 salı tarihinde. Uyuşturucu iğneler vurulduktan sonra dişim çekildi. Diş ağrısı ne demekmiş öğrendim. Dişimin kanaması bir türlü durmadı. Akşam parmaklarımda bir şey çekilir gibi oldu. Herhalde kan kaybından öleceğim dedim. Hemen üzerimi giyinip yola çıktım. Dolmuşa binip hastaneye vardım. Ağzımın için de kocaman bir yara var. Doktor sızıntı olabileceğini söyledi. Meğer şekerim düşmüş. Eve gelip şekerli su içince parmaklarım düzeldi.
Siz siz olun sağlığınıza dikkat edin. Çok soğuk yada çok sıcak bir şey yiyip içmeyin. Her şey normal olsun. Sert yiyeceklerden de kaçının. Dişleriniz kırılır.
Belki diş yüzünden ölürüm diye düşünüp az daha vasiyetname yazacaktım. Ben ölürsem sakın mezarımı talan etmeyin diye. Her yıl mezarımın başında beni anın diye. Valla ölümden kaçış yok. Kazanın birisinde kurtulan başka bir kazada ölüyor. Yani Allah yazdıysa bir diş yüzünden ölebilirim. Allah yazmadıysa dişimden oluk oluk kanlar aksada ölmem. Allah’ın yazdığına saygım var. Nefesi veren de o alacak olan da o.
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.