- 393 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Biz Hep Korktuk
Ölmekten korkuyoruz. Evvelce var olmaktan da korkmamış mıydık aslında? İlk adımımızı artarken de korktuk. Attığımız adımın son adımımız olmasından da... Öğrenmekten korktuk. Öğrenecek birşey kalmamasından da... Aşık olmaktan korktuk. Ayaklarımızın yere sımsıkı basmasından da... Tek çatı altında iki can olmaktan korktuk. O çatı altında yalnız kalmaktan da... Kök salmaktan korktuk. İz bırakamamaktan da... Yaşlanmaktan korktuk. Sonsuzluktan da... Yaşanılası o kadar güzel duygu varken, hayatımızda korkuya bu kadar çok yer vermemizin nedeni neydi? Yaradılış mı dersiniz yoksa kalplerimize ’’cesaret’’ kelimesi çok mu ağır geldi ?
27.7.2015
YORUMLAR
öncelikle sevmekten korkuyoruz hayatı sevebilsek korkulacak şeylere cesaretimiz artacak bence. anlamlıydı korkuyoruz evet cesaret sadece kalemimizde, saygılarımla...
V-İ-S-A-L
Teşekkür ederim.
Saygılarımla.
Keşifler onun için yapılır ve Bilim ne kadar uğraşsa da bilinmezlik o kadar çok ki bilmediğimiz şeylerden korkarız üstüne gittiğimizde korkmamıza sebep olmadığını anlarız üstüne gidemeyeceğim hiç bir durum kalmaması dileğim ile
Yazınız güzel di
Saygılar
V-İ-S-A-L
Kaleminiz daim olsun.
Saygılarımla.
Yüze yakın fobi olduğunu okumuştum. Fobi haline gelmiş bunca korku varsa bir de normal korkularımızı düşünün?! Amma çok şeyden korkuyor şu insanoğlu.Bu bir yaşama refleksiymiş. Korku olmasa tür çoktan bitermiş. Kim bilir?
Defter'e hoş geldiniz.
V-İ-S-A-L
Kaleminiz daim olsun.
Saygılarımla.