Mutluluk Üzerine
İnsanın hayatta karşına türlü zorluklar çıkıyor.Bazı zamanlar hayattan yılıp bitme noktasına geliyorsun.Sonra eline bir kitap alıyorsun.Geçmişin karanlığında ki Orta Avrupa’yı dünyanın ne kadar çağdaşlaştığını her ne kadar bunu engellemeye çalışanlar olsa da.Medeniyet beşeriyete çok şeyin kattığını ortaya koyuyor.Adaletsizlikler adalet kavramına zamanla dönüştüğü ve daha zamanla dönüşeceğini gösteriyor.Bu hayatta en önemli etkeni bu konuda unutmamak gerek tebessümün bile sünnet sayıldığı bir dinde mutlu olmamak nasıl mümkün olur?Hayatın insana sunduğu birçok güzel şeyin yanında.
Elbette hayatta ölümler,kazalar,hastalıklar v.s birçok kötü şey oluyor.Mutluluğun dinmesi köşeye atılıp sadece hayat kavgası peşine düşmek için hayat çok kısıa.Zaman değişiyor ve insanlar mutlu olmayı unutacak hale geliyor.
Sokağa çıktığında önüne çıkan insanların yarısı depresyon denen illetin içine düşmüş.İntihar vakaları artıyor.Toplumlar teknolojiye bağımlı yaşıyor ama mutlu olmayı ve yetine bilmeyi beceremiyorlar.
Hayatın bu sorunlarına karşı bir tebessüm yeterli bence.Çünkü insanlar dertleriyle üzüle üzüle kendini törpülüyor.Yapabilecekleri kısıtlı hale getiriyor.En önemlisi geleceği düşünemiyor.Bugün olsun bitsin yarın önemli değil şeklinde bir yaşam güdüyorlar.
Anlatımı toparlamam gerekirse geçmişin karanlık dönemlerinden bugüne geldiğimizde bütün zor olan olaylara ve zor durumlara karşı az tebessüm,dirayet ve sabır .İhtiyacımız olan şeyler bunlardır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.