- 730 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Öldükten Sonra
İdarecilerimizin kötü bir şey olduktan sonra çözüm üretme alışkanlığından bir türlü vazgeçemediğini yaşadığımız olaylardan görmekteyiz. Bu günlerde Ankara’nın her tarafında yol kenarlarında ki park yerlerinden para alınmayacağı yönünde afişler bilbordları süslemekte. Bu kararı ne zaman aldılar gencecik bir vatandaşımızın yaşam hakkı elinden alındıktan sonra. İdareciler; sözde bu park görevlilerininin vatandaşlara nasıl davrandıklarını cinayet işleme anına kadar bilmiyorlar mıydı? Gerçekten bilmiyorlarsa bizleri kimler idare ediyor diye soru sormamız lazım. Şayet biliyorlarsa suça ortak değiller mi?
Park olayından başka bir durum da kavşaklarda ellerinde silecek ve su şişesi olan gençler araçlar kırmızı ışıkta durur durmaz zorunla arabanı yalandan siliyor bunlara ya para verip canını kurtaracaksın ya da karşı gelip ya öleceksin, ya da öldüreceksin. Televizyonlar şayet öldüğünü haber yaparsa yetkililer hemen tedbir alma yönüne gidecekler. Şayet haber olmasan gittin …. Yoluna.
İşin daha acısı, canımızı yakan bir haber de “Akil adamlardan” Ahmet Taşgetiren’in çözüm süreci ile ilgili devletin resmi televizyonunda söyledikleri: “PKK’ nın tüm faaliyetlerine göz yumduklarını, PKK’nın çözüm sürecinin başladığı günden buyana güçlendiğini devlet görevlilerinin hiçbir şey yapmadığını, Hakkari’ye on kilometre mesafede PKK kampı olduğunu bildikleri halde müdahale edilmediğini” söyledi.
Bu nasıl anlayıştır ki teröristlerin yaşadığı yeri bileceksin, sayılarını bileceksin, nereden mühimmat elde ettiklerini bileceksin onları yok etmeyeceksin, ta ki ne zaman askerini, polisini şehit edecekler sen harekete geçeceksin.
Olmaz böyle şey, devleti yönetenler olaylar olmadan tedbir almak zorundadır. Ölüm olduktan sonra harekete geçmenin bir manası yoktur.
Yöneticilerimiz bir olay olduktan veya ölüm olduktan sonra tedbir almaya çalışma alışkanlığından bir an önce vazgeçmelidir.
Bu vesileyle Polisimizi, Askerimizi kahpece şehit eden bu memleketin ekmeğini yeyip, suyunu içen hainleri lanetliyor, ŞEHİTLERİMİZE ALLAH’tan rahmet, ailelerine ve milletimize baş sağlığı diliyorum.
FEVZİ GÜLTUNA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.