- 442 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
İKİ GÜNLÜK DEĞİL ÖMÜRLÜK OL
HEPİNİZ AŞIKSINIZ TAMAM ! -2 gün önce de başka birine aşıktınız uğruna ölüyodunuz zaten. Ama bu farklı dimi ? İlk defa böyle seviyosunuz. Herkese aynı yalanı söylemekten bıkmadınız mı . Yeter artık. Gerçek aşkın ne olduğunu bilmiyosunuz siz. Her önünüze gelene ’evet’ diyosunuz, uğruna ölürüm her şeyim diyosunuz. ’Her şeyim’ ne demek ya ? Onsuzken nefes almakta güçlük çektiniz mi hiç ? Ya da ne biliyim yanınızdayken bile özlediniz mi? Hayır. Ama lafta aşıksınız. Sizin aşkınız ne biliyo musunuz ? - Facebook’ta reklam yapmak .! Peki Yaaa Aşk Nedir ? ? ? ? Sevdiqini yatağa atmak mı? Yada parası olduğu için sevmek mi? Yada kız diye verir diye yalandan seni seviyorum demek mi? Harbi alayınıza sesleniyorum Alayınızdan nefret ediyorum bu turdeki insanlardan Kızlıklarını 2 kuruş görmüş insanlar için düşünmeden verenler Erkek oruspu çocuklarına sesleniyorum Seviyorum diye kandırıp ilişkiye girdikten sonra bak dalgana diyenlere Hanqiniz ‘’ADAMSINIZ’’ Kralınız deqilsiniz ? Adam dediğin sevdiğine namusu gibi ailesi gibi son nefesini beraber veren insan gibi bakan ve görendir ! yazıklar olsun siz ve sizin gibilere ! Kızlar azından amk kelimesini düşürmez oldular facebookta…Yok bu yok şu deyip amk kelimeleriyle yazıştılar hanginiz adam gibi namus gibi sevilecek kızsınız? Hanginiz ananıza babanıza yakışıyonuz? Lan adam olun adam ! suratlarınızı şekilden şekle sokup özenti gibi yaşamaktansa bırakında ailenize yakışır bi şekilde yaşayın ulan ! İlerde anne olduğunuzda evladınız anne nasıl bi hayat yaşadın gencken anlatsana dediqinde kızım HERKEZİN ALTINA YATIYODUM BEN Mİ diyceksiniz yazıklar olsun ki sizin gibi insanlara Aşk Dediğin Sevdiqiğini sırf nefes aldığı için sevendir iyi gunde kötü günde yanında olandır güzel gorup aldatmayandır ! Sevdigine namus gibi davranandır..!! SİZ VE SİZİN GİBİ AŞK’I BACAK ARALARINDA PARALARDA arayanlara Yazılar olsun durrr dahaaa bitmediii ! bitmedi dahaaaaaa Orospu kime denir biliyormusunuz ? Sensiz nefes alamam deyipte başkasıyla nefes nefese kalana denir. Rehberi piç dolu olup 3-4 Erkekle aynı anda konuşana denir. Yanında sevgilisi varken gözleriyle başka erkekleri yiyip bitirene denir. Sevmediği halde gözüne bakıp seviyorum diyene denir. Evdeyim deyipte başkasıyla sokakta olana denir. Namuslu, kendini seveni arayan ama buluncada sosyeteye koşana denir. Sevgilisinden bikaç saat cevap alamayınca başka erkeklerle konuşana denir. Bi erkeğe kardeşim deyip fırsatını yakalayınca dudağına yapışana denir. He bide bütün bunları yapıpta durumlarında namustan bahsedenlere denir.Kime orospu dediğinize de dikkat edin NasıL biLirdiniz sevmeyi ? Ya da durun ben sizin sevginizi açıkLıyayım ; Park köşeLerinde sürterek , sağda soLda yiyişerek seviyorsunuz nasıl ederimde yatağa atarım düşüncesiyLe seviyorsunuz , bugün aşkım , öLürüm diyorsunuz ama yarın şu kişide ne kadar taTLı , ne kadar güzeL diyor ayrıLıyorsunuz sonra biri size bişey dedi mi en namusLusu da , en deLikanLısıda sizsiniz . . 3 günde bir sevgiLi değiştirip de adam gibi seven arıyorum diyeni de anLamıyorum Sen adam oL eLbet geLir buLur seni düzgünü Bir de Bizim gibi yüreği temiz bir avuç insanın sevmesini okuyun ; o miLLetin park köşeLerinde yiyiştiği yerde bizLer sevdiğimizi düşünerek ağLıyorduk , Siz orda burda sevişirken biz bi tanıdık görmesin diye ayrı ayrı yürüyorduk siz yatağa atma yoLLarı arıyorken , biz eLini tutunca acaba incinir mi diye düşünüyorduk . Biz bi kere sevince ondan başkasını görmüyordu gözLerimiz bir gün ona bir gün başkasına gitmiyorduk Siz öyLe sevmeye devam edin , bizde böyLe sevmeye devam ederiz kaybetsekde . . ve benim gibi oLanLar haddnden fazLa severek kaybediyorsa hayatta fark etmez en azından BİZ ŞEREFİMİZLE SEVİYORUZ,PARK KÖŞELERİNDE ŞEREFİMİZİ KAYBETMİYORUZ...! Ne dicem biliyomusunuz ? Siz erkekler ; Aslında tanınmış kızlarla cıkmak yerine kimsenin tanımadıgı,adını kimsenin bilmedigi biriyle Çıksanız belki ileride cocugunuzun annesi o kişi olur . - Ama siz piyasada adı gecen popüler olmuş her kızla Çıkma,Gezip,tozma ve öpme derdinde oldugunuz için Adınız Piç’e Çıktı işte adam OLun Adam on kere düşünün Bir Kere Yapın!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.