MUTLU MUSUN YARIMLIĞINLA...
Mutlu musun sevgili…
Geceler çok yalnız bu diyarda. Sesin olmadan , kokun olmadan bu can nasıl yaşayacaksa…Hadi boş verelim sevgili mutlu musun o ‘ nun yanında… Sarılıyor mu sana saatlerce. Yaralarından mı yoksa aşktan mı öpüyor seni… Beyaz ellerin kanamadı mı hala başka tene dokunurken. Elimde değil düşünmemek …
Mutlu musun sen sevgili…
Sabahları karşılamak nasıl o’nunla. Seviyor mu o da sen gibi uyanır uyanmaz bir acı kahve içmeyi. Tarıyor mu saçlarını aynanın karşısında dakikalarca ve sen seyrediyor musun onu uykusunda… Merak ediyorum elimde değil. Odaların ben kokuyor mu hala. Beraber beğendiğimiz saat asılı duruyor mu baş ucunda ve hani o şiiri severdik ya ikimiz “bari sen her gece yorgun sesiyle saat on ikiyi vurduğu zaman..” düşünüyor musun beni o ‘ na bakarak . Elimde değil meraktayım.
Mutlu musun sen sevgili…
Beyoğlu ‘ na iniyor musunuz onunla… Fotoğraflarınız var mı beraber çekilmiş. Hani bekli de bir sokak ressamının kara kaleminden bir portre. Balkona bakan duvarda o çivi izi gibi duruyor belki de … Yerine / yerime koymak nasıl sormak istedim sadece… Şarkılar söylüyor musunuz birlikte… “ bana ellerini ver , hayat seni sevince güzel…” Biliyor mu sözlerini … Sesinde coşku var mı… “Yanlış notadan girdin yine “ diye uyarıyor musun ellerinle yüzünü okşarken… Elimde değil merak ediyorum.
Mutlu musun sen sevgili…
Kütüphanedeki kırmızı koltuğa oturmasına izin var mı … “ Tanrı aşkına meleğim içme şurada şu sigarayı bedeninin kokusunu alıyor “ diyor musun o ‘ na da . Elinde bir fincan kahve , beyaz gömleğini geçirip üzerine çıkıyor mu balkona… “ Ütülersin sonra bak söyleyeyim sana “ diyerek sarılıyor musun belinden ve boynunda dudakların , saçlarını aralarken dökülen omzuna… Sahi içine çekiyor musun kokusunu…
Sevişirken adını bağırıyor musun … Terletiyor mu seni sevgiden… Elimde değil merak ediyorum…
Mutlu musun sen sevgili…
Ben mi …
Bana gelirsek eğer ;
Zamanı çaldın gözlerimden sevgili
Bakmaz oldu artık geleceğine
Kanatan öpüşlerle dokundun bedenime
Kendi kanımda boğuluyorum her gece senle…
10 Temmuz 2008 ( ya senden önce ya senden sonra )
NeNa
YORUMLAR
Kütüphanedeki kırmızı koltuğa oturmasına izin var mı … “ Tanrı aşkına meleğim içme şurada şu sigarayı bedeninin kokusunu alıyor “ diyor musun o ‘ na da . Elinde bir fincan kahve , beyaz gömleğini geçirip üzerine çıkıyor mu balkona… “ Ütülersin sonra bak söyleyeyim sana “ diyerek sarılıyor musun belinden ve boynunda dudakların , saçlarını aralarken dökülen omzuna… Sahi içine çekiyor musun kokusunu…
Sevişirken adını bağırıyor musun … Terletiyor mu seni sevgiden… Elimde değil merak ediyorum…
Mutlu musun sen sevgili…
Ben mi …
Bana gelirsek eğer ;
Zamanı çaldın gözlerimden sevgili
Bakmaz oldu artık geleceğine
Kanatan öpüşlerle dokundun bedenime
Kendi kanımda boğuluyorum her gece senle…
Eski sevgiliyi meraklı bir şekilde sorgulayış, onda beni buluyormusun merağı var birazda Sevgili Nena yazıda da çok başarılısın diyecek fazla bir şey var aslında da biz susalım en iyisi seni defalarca okumak okumak okumak zevk ti yüreğine sağlık kutluyorum seni ve o güzel yüreğini sevgilerimle kal...
nedir mutluluk..arayış mı..bir son mu
yeni bir başlangıç mı...
bana aranmayan şey gibi geliyor mutluluk..
özlem nedir..ölçsüsü ,tartısı ne olmalıdır..bir acı mıdır..bir ızdırap,,yoksa coşku mudur sevgiden arta kalan.
aşk nedir..?çılgınlık....
sevgiler yüreğine nena..saatlerce yazabilirim böyle..yazın ilham veriyor..
emeğin için tşk..
Bu bitişi hesaplayamadık sevgili
Güzeldik ve bittik masal misali
Ya da güzel olmaya yetemeden yitirdik her şeyi…
Şimdi ellerimde ahir hayatımın çirkin sureti
Gelecek yarın’ların kifayetsiz hali
Kulaklarımda sağır edercesine bir nağme çığlıklanıyor
Sessizliğimi dinliyorum
Ve her sabahı tek bir geceye boğarak
Keman hıçkırıklarında bularak ruhumun sıfatsızlığını
Gözlerim kana karışıyor
Sözlerim lal
Gözlerim hayaline karışıyor
Dillerim dolaşıyor adına harf harf
şimdi bır daha geldim okumak için
ve yıne aynı şeyi düşünuyorum et etkılı cümleniz
Sevişirken adını bağırıyor musun … Terletiyor mu seni sevgiden… Elimde değil merak ediyorum…
kısmıydı bunu bende hep merak etmişimdir....sızınkiiı belkı hayal olsun benı yakalamış yazı bırıncılıgınızı kutlarım bellı olmasada en azından gönuller bırıncısı..