- 439 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Omurilik felci geçiren birinin tedavi sureci sayfa 8
Merhaba arkadaşlar
Ramazan geldi ayaklarımdaki yanma biraz duzene gitrmişti sadece sabah uykudan uyandığımda 1 saat yanıyordu ama ramazanda uyku duzenim alt ust olmuştu.Sahura kadar uymuyor ertesi gün oğlene kadar uyuyordum oruç tutamıyordum ilaçlarım yuzunden gunde 25 kadar hap içiyorum o yuzden tutamadım bu duzensiz uyku benim kasılmalarımı ve yanmalarım arttı her gece dizi izliyorum gunduzleri film izliyorum yani hep aynı terane yazıyorum surekli ama gorduğunuz gibi surekli aynı şeyleri yaşadığım için 6 ayı 3 sayfaya sığdırdım bazen kitap yazmak geliyor aklıma ama ne yazabilirimki taş çatlasın 20 sayfada yazının sonuna gelirim zaten şu an yazdığım tarihe oldukça yaklaştım ve 28 Temmuz benim ilk doğum gunum ben benim gibi hastalara hep şoyle derim bu olay olmadan once başka bir hayatım vardı o hayat bitti ve yeniden doğdum ve bu benim ilk doğum gunum ve gerçektende yeni doğmuş bir bebek gibiyiz o yuzden biz yeni bir hayat yaşıyoruz.Sıkıntılı bir ramazan ayı geçirirken bir yandan da denize gitmek için plan yapıyorduk yaklaşık bir 10-15 gun kalmayı planlıyorduk ve ben olayın olduğu yere gitmek istiyordum insanlar diyor ki hiç korkmuyormusun yo korkmuyorum peki pişman olmadınmı pişmanlık duyduğum keşke atlamasaydım dediğim oldu ama anladım ki keşkenin bi anlamı yok peki hala denize girecekmisin sorusu geldimi bana diyorum ki imama kusup camiye gitmemek olurmu hiç ve susuyorlar.oyle ya denizin suçu ne:-).
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.