- 876 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
OLACAK ŞEY DEĞİL...
Yahu daha dündü. Evet evet daha dün yani 24.07.2015 tarihinde sosyal paylaşım sitelerindeki paylaşımlar genelde şu minval üzereydi:
-Ah be paşam ( Bu paşa Osman Pamukoğlu ) Seni ne kadar özledik. Tekrar geri dönsen de o dağlara çıkıp şu teröristleri bir güzel temizlesen.
- Ulan bi Tansu Çiller kadar olamadı bunca herif. Hani Dep milletvekilleri meclisten yaka paça dışarı atılıp tutuklandıklarında ’ Ama sayın başbakanım onlar millet vekili, dokunulmazlıkları var’ diyen bir gazeteciye ne demişti: ’Başlarım onların dokunulmazlıklarına.’
-Oleeeyyyy be...Beşiktaş Queresma’yı tekrar geri getirdi. Nasılmış Aziz Başkan...Koduk mu?
-Ne Şam’ın şekeri, Ne Haleb’in Arabı.
İçtiğimiz olsun aşkın kırmızı şarabı.
-Türk ordusu sınırdan girerek Deaş’a saldırdı. 100 civarında Deaş militanı öldürüldü. Öldürülen militanların Daiş militanı olma ihtimali de kuvvetle muhtemel.
- Vay İktidar yalakası vay.
-Haydaaa...İktidar yalakası olduğumu da nereden çıkarıyorsun yahu?
-İktidar yalakası olmasan o teröristlere Deaş ya da Daiş demezsin.
-Ya ne derim? Tedaş mı derim?
-İşid dersin. İktidar yanlılarından başka onlara Deaş ya da Daiş diyen var mı?
-La bak bunu hiç düşünmemiştim. Bundan sonra dikkat edeyim bari.
-İyi edersin. Yoksa fena halde kulaklarını çekerim. Hatta ağzına acı biber sürerim.
-Ben ekskort ..... Lütfen sadece beyler arasın. Bayanlarla ilgilenmiyorum.
-Türk Ordusu Suriye’ye girdi.
-Ohhhhh ...Girince rahatlamışlardır.
-İnşallah şu İşid’in kökünü kuruturlar. Bu arada unutmadan söyleyeyim: ’Savaşa hayır.’ Haa ille de savaşacaklarsa Cumhurbaşkanı, başbakan, bakanlar ve milletvekilleri gitsin savaşa. Kendi çocuklarını göndersinler. Başka da kimse gönderilmesin.
-Ulan vay mına kodumun vay...Sonunda Hakan Fidan dediğini yaptı desene.
-Nasıl yani?
-Ulan hani herif demişti ya ’ Suriye ile savaş çıkarmak kolay. O taraftan bu tarafa bir roket sallarız, al sana mis gibi savaş.’
-Ne yani şimdi Yüzbaşı Mehmet Yalçın Nane’yi bizim Mit mi öldürdü?
-Aynen.
-Peki sebep?
-Oğlum anlasana.Bir müddet daha koltuklarında oturabilmek için... Savaş çıkarsa hükümet kurulamayacak. Hükümet kurulamayınca bunlar saraylarında rahat rahat saltanat sürmeye devam edecekler.
-Vay beeee...Abi çok bi akıllısın ve de uyanıksın valla. Çok şükür ki bu memlekette senin gibi açıkgözler de var?
-Açıkgöz derken?
-Yani bizim gibi uyumayan... Olandan bitenden haberi olan manasında. Gözünden bi bok kaçmıyor. Yani hiç bir şey manasında o bok.
-13 senedir yapılan seçimlerde makarna- kömür dağıtarak, mezardaki ölülere bile oy kullandırarak, trafolara kedi sokarak ve oy çalarak hep tek başına iktidar olanlar bu seçimlerde niçin tek başına iktidar olamadılar?
-Abi bunları düşünecek ve anlayacak kafa olsa ben de millet vekili olurdum bu gün. Sen anlatmazsan nereden bileyim. Sen anlat ki agah olalım ( uyanalım )
-Kardeşim bu seçimlerde bu herifler kasıtlı olarak tek başına iktidar olmadılar.
-Oooohaaaaaaa. Yani kendi kendilerini mi sabote ettiler?
-Evet aynen öyle. Neden peki?
-Yav çatlatma adamı da anlat. Neden?
-Karadenizlinin biri kendini minareden atmış. Yere düştüğünde son nefesinde sormuşlar ’ neden kendini minareden attın’ demişler. O da ’ Ula kaz uçay da Laz uçamay mi?’ demiş
-La bi araya kaynak yapma. Abim çok önemli ve derin bir mevzuya şeyini basıyor.
-Neyini basıyor?
-Hakket. Neyini basıyordun abi?
-Parmağımı.
-He, parmağını basıyor... Sen şu ib...eye aldırma. Anlat abi.
-Oğlum anlasana. Bunların 7 Haziran seçimlerinde 400 millet vekili çıkaramayacakları belli miydi?
-Bilmem. Belli miydi?
-Belliydi elbette.
-Eeee?
-E si bunlar tek başına iktidar değil, tek başına saltanat istiyorlardı. Bunun için de 400 milletvekili çıkarmaları gerekiyordu...
-Abi onu anladım da oylarını düşürerek bunu nasıl yapacaklardı orayı anlamadım.
-Ne kaz kafalısın yahu. Seçimlerden sonra ne oldu? Bir hükümet kurulamayacağı belli oldu. Bunlar ne mesaj verdiler millete: ’Gördünüz işte. Biz tek başına anayasayı değiştirecek çoğunluğu elde edemezsek bu memleket hükümetsiz kalır. Bizi anayasayı değiştirecek çoğunluğa ulaştırmanız gerekiyor Ey Millet’
-Vay kurnazlar vay...
-Finlandiya’nın Tohmajärvi kasabasındaki hazine arazileri, bir eurodan satışa çıkarıldı.( Kasabanın adın bir telaffuz edebilsem ben de müracaat edeceğim de okuması ayrı dert, yazması ayrı )
-Eyyy Aşkkkk
Sen nerdesin, nerdesin.
Kaldır camın perdesin.
Alacağım ben seni
Kalabalık yerdesin.
-Basüre kesin çözüm...Bi kere sür, kalmasın basür.
-Yuh anasını satayım. Aralarında üst düzey bürokratların da bulunduğu bin kişinin diploması sahte çıkmış iyi mi?
-Nasa öteki dünyayı bulmuş.
-ABD yi oraya taşısın. Bu dünya da öteki dünya da kurtulmuş olur.
-Muhteremler...Bu dünyanızı da öteki dünyanızı da kurtarmanın tek çaresi: Vaktinizi bilgisayar başında değil, ibadet ve taatla geçirmektir.
-Ben önce söze bakarım, söz müdür, sonra söyleyene bakarım adam mıdır? Sonra dalarım...Allah ne verdiyse artık. Kafa göz, ağız burun...
-Şu pazılara bakar mısınız?
-Ispanaklara da bakalım mı Cafer Abi?
-Ne ıspanağı lan?
-Pazı değil abi. Pazu...
-Ha anladım. De, da ve ki ekleri ayrı yazılıyor ya onun gibi yani.
-Allah belanı vesin Cafer abi. Kırk yılda bir espri yapalım dedik. Resmen içine sı..tın.
-Telefonda dolandırılmayı nasıl beceriyorsunuz ya? Ben telefonda annemden para istedim ’Ne bileyim senin oğlum olduğunu’ dedi telefonu yüzüme kapattı.
-Ben adama adam demem. Adam madam olmayınca.
-Eee...Irak ve Suriye’ye girdiğimize göre bundan sonra ne olacak?
-Ne ırak’ı, ne Suriyesi yahu?
-Abi biz şimdi Suriye’ye girmedik mi? Irakta altı tane pkk kampını yerle bir etmedik mi?
-Ooolum uyan biraz uyan. Diyarbakır’dan kaç tane savaş uçağı kalktı?
-Haberlerde dokuz dedi.
-Peki kaç hedef bombalandı toplamda?
-Bildiğim kadarıyla on.
-Dokuz uçak on hedefi nasıl bombaladı?
-Bombalama filan yok mu yani?
-Elbette yok. Bu hükümette o g.t var mı? Hem ABD bombalatır mı oraları?
-Bombalatmaz mı? İyi de neden bombalatmaz?
-Ooolum oralar petrol bölgesi. Mesela al. Haftanin, Kandil, Hakurk, Kobani, Halep, Şam, Golan Tepeleri, Tel Abyad, Rio de janaryo, Surinam, Maccabi-Telaviv..Buralardan hep petrol fışkırıyor. Adamlar ileride kullanacakları petrol sahalarını bombalatırlar mı?
-Anaaaa...Hakket yahu. Eeee o zaman?
-Bunlar hep ABD ve İsrail’in oyunları.
..... Sizi Candy Crush Saga oynamaya davet etti.
-Ulan anasını satayım. Hepinizi silicem ulan. Aylardır bir selam bile vermediniz. O kadar paylaşım yaptım, bir tanesini bile beğenmediniz. Sileyim de aklınız başınıza gelsin. Sürüm sürüm sürünün de o zaman anlayın benim kıymetimi.
..... Bu gün .... AVM deydi. Aha da haritası. Hatta aha da selfiesi.
ÖP BENİ MELAHAT
Hep beni Melahat.
Öp beni Melahat.
Öpmek içinden gelmiyorsa,
Tep beni Melahat.
-Bu paylaştığım resmi beğenip paylaşmayanın anası babası ölsün. Ocağına ateş düşsün. İki gözü kör olsun. Sürüm sürüm sürünsün. Zaten bu resmi paylaşmayan bizden olmadığı gibi en adi namussuzdur, şerefsizdir. Alçağın önde gidenidir. Alt tarafı bir ördek resmi ulan. Paylaşın işte. Paylaşsanız kıyamet mi kopar?
-Otopside şehit olan astsubayın vücudundan çıkan kurşunlar TSK nın kurşunları çıktı. Soru şu: O kurşunları İşid’e kim verdi?
-Bir kadın artık kıskanmıyorsa o ilişkinin beyin ölümü gerçekleşmiştir. Fişi çekebilirsiniz.
-Erdoğan’ın, dizinin dibinde oturduğu Afganistan’ın İSLAMİ liderlerinden Gülbeddin Hikmetyar dün Terör örgütü İşid’e desteğini açıkladı.
ACİL BİR ŞEKİLDE PAYLAŞALIM. SİLİNİYOR.
-Almanya şaşkın... IŞİD’i anladık ama PKK’yı niye vurdunuz?
-Ulan anlamadım ki. Sınavı kazanmak için Allah’a dua ediyorsunuz. Sınavı kazanıp üniversiteye gittiğiniz zaman ateist oluyorsunuz. Bu nasıl bir iş.
-HDP ye verdim. Pişman değilim.--Nazlı Ilıcak
-Vermediğin bir ben kalmıştım. Bana da ver de seri tamamlansın bari.
-Sırf yolsuzluklarının hesabını vermemek için Türkiye’yi savaşa sokuyorlar.
-Konuşarak çözülmeyecek sorunumuz yok. T.C Operasyonlara mutlaka son vermelidir.--Selahattin Demirtaş.
-Bir insanda g.t korkusu Allah korkusunun önüne geçmişse o insan için yapacak hiç bir şey yoktur---Oflu Hoca.
Velhasılıkelam dün her zamanki gibi - başka konular araya kaynak yapsa da - vatanı kurtaran ya da olup bitene mikemmel (!) yorumlar getiren düşünürler (!) vardı sosyal medyada. Bu gün ya henüz daha uyanmadılar ( Saat 14. 22 ) Ya internete erişim sıkıntısı var ( Böyle bir sıkıntı da yok. Ben sabahtan beri girip çıkıyorum ) Yahut da bu sıcak havalarda kızgın kumlardan serin denizlere atlamakla meşgul millet. Yoksa mutlaka hiç olmazsa bir kaç tane yorum filan görürdüm ordumuzun ve güvenlik kuvvetlerinin hem yurt içinde hem de yurt dışındaki operasyonları ile ilgili. Normal şartlarda hiç kimsenin bu gün için bir şeyler yazmış ya da paylaşmamış olması eşyanın tabiatına aykırı bir durum. Olur şey değil.
Bu gün 26 Temmuz 2015 ve saat 12.08 hâla bir şey yok iyi mi?
Ulan dur. Yoksa yayın yasağı filan mı var?
O zaman ben ayvayı yedim desenize.
YORUMLAR
Valla hocam,
iyi biriktirmişsiniz gerçekten.
Bombayı da iyi patlatmışsınız.
Bence,
bu torun muhabbetine bir çare bulun,
bir yolla kurtarın bilgisayarı elinden.
Siz,
her gün buraya bir şeyler düşmez iseniz,
birilerine inceden inceye göndermeler yapmaz iseniz,
dolar taşarsınız maazallah,
hanımla kavga edersiniz her gün valla.
Bence,
bir bilgisayar daha alın siz.
İstikbaliniz,
hayatınızın normal seyri buna bağlı.
Ha!...
Sormayı unuttum.
Sebze yetiştirmeye devam mı?
Hanımla ikimiz de sizden esinlendik,
bir hobi bahçesi yaptık kendimize.
Güzel oluyor toprakla uğraşmak.
Her ne kadar akşama kadar şantiyece canım çıktıktan sonra,
bir de bahçeyle haşır neşir olmak çok zorluyorsa da bu yaşta...
Hoş geldiniz hocam
Özlettiniz.
sami biberoğulları
Öncelikle güzel yorumun için çok teşekkür ederim.
Ben şimdilik yine İstanbuldayım. Buradaki çocuklarla beraberim. Hanım ise Fethiye'ye kendi memleketine taşındı. Aşırı sıcaklar fazlasıyla rahatsız ettiği için bir müddet daha İstanbul'da kalacağım. Her ne kadar burası da çok sıcak olsa da Fethiye resmen yanıyor.
Biz şimdilik meyve sebze işlerine ara verdik. Sezon başlamadı daha.
Sana ve yenge hanıma kolay gelsin.
Ben de sizleri çok özledim. Sıcaklardan fırsat buldukça yazmaya devam edeceğim.
Selam ve sevgilerimle.
Olabileceğin en kötüsü olurken...
Devletine, milletine, vatanına inanç, sevgi, saygı, fedakarlıkla gece-gündüz hizmet ederken hayattan koparılanlar varken...
Sanki akıl tutulmasının en mide bulandırıcısıyla malûl olmuşuz gibi yapanlar, barışın böyle gelmeyeceğini idrak edemezlerken, sahnedeki varlıklarının ne kadar soysuz bir profil çizdiğinin de farkında olamıyorlar(?) elbette...
"Senin maaşını vergimle ben ödüyorum" anlayışını kolayca hazmedenler, bu anlayışı üreten kültürlerin güvenlik anlayışını, bu anlayışın bilim ve teknolojilerini getirdiği yerdeki payını algılayacak zekadan, izandan, irfandan yoksunluklarını sergiliyorlar...
Sanki o vergilerinin milyar katı kendilerine ödense, gösterilen fedakarlığın milyarda birini gösterebileceklermiş gibi...
Bu memlekete terörün hükmetmesini umursamayanlar, değil vergi vermek şansını, kazanç sağlayacağı pazara çıkacak cesareti bile bulamayacaklarını anlayamıyorlar gibi...
Kudreti büyük Allah bu devlete zeval vermesin, hocam...
Aziz şehitlerimizin ruhları şad olsun...
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
Evet..Allah bu millete, devlete zeval vermesin. İslam alemindeki tek umut herşeye rağmen Türkiye'dir.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Ben de sizleri çok özledim.
Selam ve sevgilerimle.
Olmaz şeyler oluyor burası Türkiye,
Ne dümenler dönüyor anlamak için arap olmalı insan.
Sıkışınca baş,anlaşalım konuşalım demeler,
Madem laftan anlıyorsun ne o öldürmeler,bombalar.
Giderken evlatlar,geri gelmeyesiye.
Sözünü dinlet anlat iyiye gitmeyecek bu işler sonunda.
Gör oyunu olma figüran,
Şimdi iyi gitse de sonu hüsran.
Tebrik ederim hocam saygılarımla.
sami biberoğulları
Evet...Keşke '' Oturup konuşalım'' dendiğinde oturup konuşmayı bilselerdi.
Tam Azrail canını alırken '' Ben tövbe ettim'' diyen münafığın durumu bunların hali. ( Hoş tövbe ettikleri filan da yok ya o da işin bir başka tarafı )
Selam ve sevgilerimle.
Ben biliyordum samimi söylüyorum böyle olacağını biliyordum.
Ülkede bu kadar antin kuntin şeylerin yaşanmasına daha fazla tahammül edemeyeceğini Sami hocamın kayışı koparacağını biliyordum. Nihayetinde öyle de oldu. Defterden bu kadar süre ayrı kalınca sonuç bu oldu işte!
Oof of işin yoksa uğraş ki hocayı normale döndürüp yeniden geri kazanacağız diye! Sakalımız yok ki lafımız para etsin
Bakın benim kıymetli hocam bu ülkede hiçbir şey normal ve olması gerektiği gibi olmadı ki bu olan bitenlerin normal olmasını bekleyelim değil mi? Ne olur toparlayın kendiniz sizin bir aileniz var. Dünya güzeli torununuz Elif Nur ve sizi seven biz okuyucularınız var lütfen ne olur kendinize gelin korkutuyorsunuz bizi.
Saygı sevgilerimle
sami biberoğulları
Öncelikle bol bol gülmeme neden olan güzel yorumun için çok teşekkür ederim.
Ben şimdilik yine İstanbuldayım. Buradaki çocuklarla beraberim. Hanım ise Fethiye'ye kendi memleketine taşındı. Aşırı sıcaklar fazlasıyla rahatsız ettiği için bir müddet daha İstanbul'da kalacağım. Her ne kadar burası da çok sıcak olsa da Fethiye resmen yanıyor.
Ben de sizleri çok özledim. Sıcaklardan fırsat buldukça yazmaya devam edeceğim.
Haa. Ayarlarda ara sıra aşırı yüklenmeden dolayı arızlar olsa da şimdilik ciddi bir sıkıntı yok )))))))))))))
Selam ve sevgilerimle.
Merhaba Sami Hocam, beni kimin ne yazdıği, paylaştığı zerre kadar ilgilendirmiyor.
Yalnızca kimin ve ne için savaşa itildiği askerlerimiz ilgilendiriyor :(
Hani şu paylaşım sitelerinde sıkça gördüğümüz bir şehir tabutunu taşırken ağlayan Mehmetçik var ya, işte o Mehmetçik beni çok ilgilendiriyor...
Neden ağlıyor acaba?
Acımasızca vurulan arkadaşına mı? Geride gözü yasli biraktıği sevdiklerine mi?
Yoksa kendine mi?
Bedelli parası bulamayıp onu zorunlu olarak askere yollayan garip anasına mı, babasina mı ağladıgıni düşünürum ben hep ve o resim beni öldürür :( ???
Selam ve saygılar hocam.
sami biberoğulları
Atatürk der ki : ''bir milletin hayatı tehlikeye girmedikçe savaş cinayettir ''
İçinde bulunduğumuz durumda milletin hayatı tehlikededir. Dolayısıyla da savaş artık zaruri hale gelmiştir.
Dünyada hiç bir savaş yoktur ki kan dökmeden ya da kanın dökülmeden kazanılsın.
Acı ama maalesef gerçek bu.
Selam ve sevgilerimle.