- 585 Okunma
- 4 Yorum
- 3 Beğeni
Artık Sevmeyeceğim
Karar verdim artık sevmeyeceğim. Önce gerçekten sevdim ve sevildiğimi sandım. Sonra uyandım bir rüya imiş. Rüyamda bile terkedilmişim. Midemde hala ağrı ve yüreğimdeki acılar devam ediyordu, düşündüm anılarım vardı. Geçmişte kaldı deyip sevilmekten vazgeçtim.
Hayatımı platonik severek devam etmeye karar verdim. Tek taraflı, hayaller kurarak mutlu olmaya orada kendime bir dünya kurmaya huzurlu ve mutlu yaşamaya . Onuda beceremedim. İster istemez sevgim farkedildi ve söyledim. Baktım bu seferde terkedildim.
Şimdi bir karar verdim artık sevmeyeceğim. Herkesin yaptığı gibi yüreğimi kilitledim anahtarını da kırıp okyanusa attım. Ne sevmek istiyorum nede sevilmek. En iyisi insandan uzak durmak.
Gülü sev dikeni baktın.,köpeği sev isterse ısırsın. ya inan ısırgan otunu sevsen bu kadar canın yanmaz o zaman neden seveyim ki. Bırak sevmek isteyen varsa sevsin.
Aldırma birazda onun canı yansın :))
YORUMLAR
Yazdıklarınız büyük usta, rahmetli Suat Sayın'ın aynı isimli bestesini hatırlattı. Belli ki o kadar çok bu karara varan vardı ki, şarkısını yaptığından itibaren bir çok sanatçı yorumlamış ve çok da dinleyicisi olmuştu.
Tabi şarkı çaldıkça, dinleyeni de biliyordu ki, bu sadece kırılmış kalbin haykırışıydı ve çok da bir anlamı yoktu. Biliyordu ki, yeni sevdalara aralık olmasaydı kapısı gönlün, bu şarkıyla niye hüzünlensin...
Aşktan kaçılmıyor...
Saygılarımla
Sevmekten kim usanır.......
kaç defa kırılıp kaç defa acılarla yoğruldu yüreğim sayısını unuttum... ama insan hayatında bir kere sever aşık olurmuş.. Ömrünü hayallerini tüm mutluluklarını onun üzerine kurarmış. Fakat AŞK deprem gibidir uğradığı yerde derin izler bırakır unutulması mümkün olmayan ama ayakta kalmayı başaranla öylesine güzel şeyler inşaa ederki bakmaya kıyılmayan. daha derli daha toplu ve en önemlisi daha dayanıklı sevgiler de böyledir işte ayakta durmayı başarırsan sevginin güzelliğini sende bıraktığı izleri de güzel şeyler inşa ederek kapatabilirsin. Fakat asla unutamazsın zaten unutmak istediğini neden yaşasın ki insan... ....
Garip Şair
Şimdi bir karar verdim artık sevmeyeceğim. Herkesin yaptığı gibi yüreğimi kilitledim anahtarını da kırıp okyanusa attım. Ne sevmek istiyorum nede sevilmek. En iyisi insandan uzak durmak.
Gülü sev dikeni baktın.,köpeği sev isterse ısırsın. ya inan ısırgan otunu sevsen bu kadar canın yanmaz o zaman neden seveyim ki. Bırak sevmek isteyen varsa sevsin.
Aldırma birazda onun canı yansın :))
Kırık kalpler kulübüne hoş geldiniz.Sevgisiz ve acımasız dünya daha güzel galiba,gaddar olmak taştan bir yürek taşımak.
SAYGILARIMLA