- 454 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
karşılıksız
Habersizce sevdim galiba, çok sessiz. Bir insan bir diğerini karşılıksız yıllarca sever mi? Sorusuna cevaptım ben. Pişmanım, şöyle düşün "seviyorsun, sevmek dediğimde öyle iki dakika onu sevip sonra unutmak değil. Ben 7 yıldır seni aldığım her nefeste, yediğim her lokmada, her göz kırpmamda ve her canlı olduğumu hissettiğimde sevdim. O kadar sevmedin ki beni, ben her hücrene bu kadar aşk beslerken sen o kadar umursamadın ki beni, hayata yenik düştüm. Konuşamaz oldum, en son o kadar sessiz oldum ki yanımdakiler benim olduğumu farketmemeye başladılar." Belki sana suç atamam ama senin yüzünden böyle oldu. Daha önce de yazdığım gibi, bu yeni nesil hiç bana göre değil. Ben eski zaman insanıyım abi, sevginin olduğu zamanda doğsaydım böyle olmazdı kaderim. Bir insanın bir diğerine hiç bir neden yokken güvenmesi, sevmesi değil midir aşk? O varken gözleriyle o yokken hayalleriyle zamanı geçirmek değil midir? Eğer değil diyorsanız sayfayı kapatabilirsiniz, evet diyenlerle yola devam. Aşk, baktığında senden başka birini görmemesidir. Karşılıksız olanı bilirim ben, valla bizde ortam böyle. Diğerini karşılıklı yaşayanlara sormak lazım...
yazilmayaniyazar.blogspot.com.tr/
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.