- 2093 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
sanal dediğimiz alem , yaşamın ta kendisi
sen doğru söyle, yalana başvurma. doğru, gelir seni bulur.
abi bance ister sanal olsun ister sanal olmasın fark etmez arkadaslık harbi olsun yeter
harbilik anlayısım:
arkadasımın aklına geldıgım zaman yüzünde samimi bir gülücük olussun yeter bence arkadaslık budur :)
misal seni hiç görmemiş biriyim ama a..zade geçince aklımdan samimiyet büruyor beni demekki bulmusum arkdaşın harbisini:)
Ya bu nasıl bir dostluk görmeyince özlüyormuyum ?
kaybedince üzülüyormuyum ?
Arıyormuyum onu ..
genelde bayanlar rahatsız edilmemek için bayım diyorlar.e femien erkeklerde bayanım diyorlar kız mız lafları ile konuşuyorlar.hocam sanal alemi iyi dile getirmişsiniz. kutlarım saygılar.
Yazınızı okudum ilgiyle ve "Sanalistan " ismini verdim ben bu aleme...
Evet, itiraf ediyorum, tek başına veya insanların içinde yaşanan yalnızlık gemisi sürüklüyor bizi bu limana,
kimbilir hangi açlığımız doyacak ümidiyle...,
Anlamlı, düşünülmesi ve ders çıkarılması gereken bir metin...
sevgi her daim...
maalesef sanal hayatımızı fazlasıyla işgal etmekte..
burada çok güzel dostluklar kurulabileceği gibi zarar veren kişilerlede karşılaşılıyor..
bazen sanal alem hiç olmasaydı diyorum..ama burdan biçok şey öğrendiğimide itiraf etmeliyim..bikere çok değişik yapıda insanlar tanıdım..tecrübe kazandım diyebilirim..
vefasızlar ,değer bilmezler,yalancılar ve kötü niyetliler dışında yinede güzel diyebiliriz :)
ama sorsanız reel mi sanal mı die hiç düşünmeden GErçek olanı tercih ederim tabi..sanal gerçeğe taşınmadıkça sanaldan öteye geçemiyor...
baksanıza yazılarımıza bile konu olduğuna göre zihnimizi fazlasıyla işgal ediyor :)
saygılarımla hocam
sanal denildiğinde ilk akla gelen bilinmeyen ve bilinmeyenden korkulur genelde,sanalda hakikaten çok güzel dostluklar oluşabildiği gibi çeşitli tehlikelerde var.karşıdaki de aynı bizim gibi insan elbet etten kemikten,ne kadar dost olacağına gelince insanları çok iyi tanımadan karar vermemek gerek,yani tedbirli davranmak en güzeli diyorum