- 671 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
GÜNEŞİN ÇOCUKLARI..
Kobani’ye geçerek ’yeniden inşa’ çalışmasına katılmak üzere bulundukları Şanlıurfa’nın Suruç ilçesinde basın açıklaması yaparken canlı bomba saldırısına uğrayan onlarca güzel insan katledildi ve yaralandı.
Gençler, bölgeye yardım malzemesi ve oyuncak götürüyor, park, kütüphane, hatıra ormanı yapmayı planlıyordu .Oyuncakların arasında oyuncak silah bile yokken .
Onlar öğrenci, onlar öğretmen, onlar emekçi onlar yüreklerini ortaya koyarak , emek harcayarak insanlığa örnek olmak,birkaç çocugu sevindirmek ve insanlığa örnek amacıyle harçlıklarını biriktirip korkusuzca ölüme gidenler..
ve sonrasında onlarca gence yapılan katliam . Yüreğim yanıyor, evlere düşen ateşleri , sönen ocakları görüyorum..parçalanan insanlar, can çekişen cocuklar..Amaçları sadece insanlara yardım etmek olan temiz bir yürekle gidilen yolda yaşanan dramlar..
başka söze gerek var mı..
Ölen ve yaralılananların ardında iftira atmaya, suçlamaya, bu katliamı alkışlamaya ne denebilir ki..
onlar insan hakları savunucuları, onlar hayvan severler, onlar çevreciler.
ve onlar bu ülkede ve dünyada iyilik icin savaşan şehit yürekleri..
YORUMLAR
İnsanın insana yaptığını ormandaki aslanlar bile kendilerine yapamazken bizdeki bu vahşet kanımı dondurdu ..çok üzgünüz...duyarlı yüreğinize selam.
uğur metiner
İnsan insanı sever, insan insana kıymaz. Kıyanlar asla insan, olamaz. Böyle bir ölüm kimseye hak degildir. Dinimiz sevgi dini barış dini, bu katlıami dinimize mal etmeye calışanlar, öldürenler ölmeyecek mi ? Cehennem icinde sevgi barındırmayan insan kılıgındaki şeytanlar icindir. İcinde birazcık sevgi barındıran cana kıymaz. Duyarlı yazıyı yazan yüregi candan kutlarım...
B A H A R tarafından 7/21/2015 12:33:31 PM zamanında düzenlenmiştir.