- 425 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KÖR KEDİ
KÖR KEDİ
Kedi’de büyük bir sır vardır.
Kedi: Nankör değildir.
Kedi: Hürriyetine çok düşkündür.
Kedi: Kulaklarıyla de görür. Radarı vardır.
Kedi: Çok sabırlıdır.
Kedi: Abdest edeceği zaman yeri kazar, yapar ve örter.
Niçin. Sebep...
İnsan da dahil hiç bir hayvan yoktur. Böyle hareket eden.
Eşimle yolda yürüyorduk. Tam karşımızda küçük bir kedi yavrusu gözümüzün önünde duvara çarptı ve yere düştü. Meğer gözleri görmediği için yere düşmüş. Kedi yavrusunu aldık ve evimize götürdük.Tabi ben markete gittim ve süt vs…aldım.Eşimle karar vermiştik. Bakabildiğimiz kadar bakacaktık. Birinci ve ikinci gün kediye bakmak ve evimize alıştırmak zor oldu. Bir hafta sonra kedinin gözlerinde hareketlenmeler olmaya başlamıştı. Kedimiz sürekli ön iki ayaklarıyla gözlerine temas ediyordu. Anladık ki meğer kedimiz kör değilmiş. Yeni doğmuş ve annesini kaybettiği için duvara çarpmış, yere düşmüş. Bir hafta sonra kedimiz tamamıyla görmeye başlamıştı. Çok sevinmiştik. Kedimiz neredeyse ailemizin bir parçası olmuştu. Gözlerini ilk açtığında bizi gördüğü için bizi annesi sanıyordu. Yatağa yattığımızda biz sağa yatıyorsak kedimizde sağa yatıyor her hareketimizi taklit ediyordu. Tabii bir ay böyle devam etmişti. Artık kedimize bahçemize bir kutu ev yapma zamanı gelmişti. Güzel bir kutu ev yapmıştık. Taa ki bir gün misafirlikten dönünceye kadar…Döndüğümüzde ele avuca sığmayan kedimiz özgürlüğe yelken açmış bizi terketmişti. Üzülmüştük ve bize de hatıraları kalmıştı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.