- 407 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kendime mesaj
Merhaba ben,hayatın bir yerin de ,bir ucundan tutuyorsun. Belki acı belki tatlı,bir çok şey yaşıyorsun.Biliyorum ki dayanma gücün var.Dünya deneyimin sana sürprizlerle geliyor.
Gözlerin hep güzeli görsün,zihnin nakşetsin onları.Kötülüklere şöyle bir bak geç olur mu?
Yaradana öyle bir güven ki seni sarsın sarmalasın.Bil ki en güzelini o bilir ve verir.Sen sev her şeyi olduğu gibi ,lakin uyanık ol aptal sanmasınlar seni.
İnsanlar çok severler zorda olana yardım ederken seni yok etmeyi.Sen sen ol yalnızca,güven için de izle çevreni ,en güvenilir saklar seni.
Kızma sakın kimseye,sen de hatalar yaptın unutma.Ders almalarını dile ,sadece uyanmalarını oldukları düşten.
Kimse bilemez düşmenin ne olduğunu ,düşmeden kimse anlayamaz ki sessiz sevginin ne olduğunu ,karşılıksız sevmeden.
Anla herkesin deneyimi farklı lakin gittiği yol aynı.
Ah ben ah !Sev olur mu?Hiç belli etmeden sev ruhlar anlar sevildiğini
Gönlünü temiz tut,düşünceni güzel,bedenini nefesle doldur,insanlığını baki kıl.
Kaybolan her şey gelir yerine sakın unutma insanlığın kaybolursa ,bulamazsın bir daha kendini.
Seni bekliyorum gelmen gereken yer de unutma dünya gelip geçici
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.