- 1995 Okunma
- 9 Yorum
- 2 Beğeni
YORUMLAR
Değerli yazar;''kana kana içtiğim, içimi ferahlatan susun.'' bu cümlede (SU) anlamında kullandığınız (SUSUN) cümlenin sonunda olduğundan başlayacak cümledeki üçüncü çoğul kişilere susunuz anlamınıda içeriyor. Elbette ek yapmak anlamında yazmıyorum ancak bana göre şöyle de olabilirdi diyorum;''Kana kana
içtiğim susun,içimi ferahlatan yaşam kaynağımsın vss...
hikaye denemelerinizi beğeniyorum özgün anlamlı çabalarınıza teşekkür ederim kültürümüze verdiğiniz katkı anlamında hoşçakalınız.
nitemtran
Sağlıcakla kalın
Asırlardır hep sormuştur insan oğlu neden niçin aldatır sevdiği insanı
Ben yorum bulamadım kim bilir belkide o böyle mutlu_____________
tahir köylü
Öyle sesler ki, öyle yüzler ki öyle sözler ki hadi !....... Diriliş kalbine ! Dirilişin özverisine bir çelmede benden...._____________________________İhtiras heveslisi,intikam isteğine bir ölümde benden..
''Kuzuların Sessizliği''ne dönüşen aşk bestesi ..haydi ! Yine ''Kuzuların Sessizliği''ne gömülen ihanetin sesi
21 y.y en tanınan artisti,dostu,kardeşi,arkadaşı ve hepsinden önemlisi sevgilisi...."İHANET" !
sevgiler....
Güçlü simgelerle donatılmış akıcı bir yazı ,emeğinize sağlık ,paylaşım için teşekkürler.
nitemtran
nitemtran
Teşekkürler efendim.
BAYRAM VE TATİL MİSAFİRLERİ YAZINIZI BİR GÜN GECİKMELİ OKUMAMA SEBEP OLDU. USTA KALEMİNİZE UYGUN GÜZEL BİR ÇALIŞMAYDI. SANKİ HAYATIMIZDA YER BULMUŞ BİR ÖYKÜYÜ HATIRLATTI, EVET , GÖZDEMİZİ KAPTIRDIĞIMIZ ÇOK ÖYKÜLER OLDU YAŞAMIMIZDA...BU YÜZDEN ÇOK ACILAR ÇEKİP, HIÇKIRIKLARLA AĞLADIK...HAYAT BUNLAR OLMASAYDI BOŞ KALIRDI HERHALDE...SELAM VE SAYGILAR USTAYA...
nitemtran
Sağlıcakla
Hayat diyoruz buna işte.
Kimini mutlu ediyor, kimini mutsuz.
Kimine sevdanın yolları, kimine kurşunlar...
Sevda, enteresan bir iştir.
Çok yazılır, çok söylenir ama,
yaşamadan da anlaşılmaz hani.
Ve,
genellikle de bir mahzun tebessüm olarak nihayetlenir.
Hatıralar arasında hoş bir yeri olan,
yorgun bir tebessüm işte.
Güzel hikaye.
Bayramınızı kutluyorum efendim.
nitemtran
Bilmukabale değerli dostum.
en azından otuz yaşını geçen her birey gibi arabesk kültürle yoğrulduğumuz kesin. arabesk karakterlerden arabesk bir öykü çıkması da olağandır. öykünüzü ve kaleminizi tebrik ederim. karakterlerin iç dünyalarına değinen ifadeler ve imgelerin eklenmesi öyküyü daha etkili kılabileceğine inanıyorum. saygılar.
nitemtran
Değerli yorumuna, ayırdığın kıymetli vaktinden dolayı sana teşekkür ederim.
Sağlıcakla
Bir çoğumuzun yaşadığı konu bu...
Öykü bu...
Üslup bu...
Öykünün başlarında , "Selma birde Ramoyla buluşsun
da gör bak" diye düşündüm.
Aynen öyle oldu.
Yazılanlara gösterdiğiniz titizliği yorumlarınız dan biliyorum.
Hatta açık söyleyeyim.sizi biraz da ukala buluyordum.
Ama bu yazınızdan sonra hak verdim.
İyiyi bilenin, kötüye tahammülü zor oluyormuş.
Ama küçük bir ayrıntıya değineceğim. Öykünün başlığı "İHANET"
İhanetin olması için bir beraberliğin olması gerekmez mi? Oysa öyküde öyle bir beraberlikten bahsedilmemiş.
Yorumumu klasik bir cümleyle bitireceğim.
"Kaleminize, yüreğinize sağlık"
Selamlarımla...
nitemtran
"İhanet, ne kadar huzursuz eden bir kelime. Bu sözcüğün zihnimizde betimlediği ne kadar çok kavram var. Bin bir çeşidi var. Ama en çok dillerde olanı sevgilinin yaptığı ihanettir galiba. Bu gece paylaşmayı düşündüğüm öykümün adı da aynı, ihanet.
Ben İhanet denince aldatmayı anlarım. Terk etmek, başka biri olmadan gitmek de mi acaba ihanettir?" Bu arada da düşünmüştüm, keşke yazar üzerine değil de üstüne yazsaymış diye. Tabi bunu yazmadım çünkü ufacık bir fark için yazarı kırabilirdim.
İhanet ismine gelince, elbette ben de farkındaydım ama bir ironi olsun ya da bir isim bile vermediğim kahramanım öyle istedi diye, adını İhanet koydum.
Alakanıza ve ayırdığınız değerli vaktinizden dolayı teşekkür ederim.
Sağlıcakla efendim.