- 369 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Omurilik felci geçiren birinin olayı
OLAY. sayfa 2
Vurduğum an boynumdan aşağı his ve hareket kabiliyetimi kaybettim bütün vücudum karıncalandı ve yüz ustu suyun içinde kaldım abim benim şaka yaptığımı zannetti ama annem nefessiz ve hareketsiz suda durduğumu farkedip ters birşeyler olduğunu anlamış tamda o an aslında benim hayatım yeniden biçimlendi ve hiç birimiz bunun farkında değildik annem benim çenemden Tutup kaldırdığın da ona boynumdan aşağısını hissediyorum dedim abim ve annem kollarıma girerek beni ayakta tutmaya çalışıyordu ama nafile abim vücudumun kasıldığını soyluyordu halbuki ben vurmanın etkisiyle boynumu kırmışım ve omur ilik felci olmuşum tabi bunlardan hiç birimizin haberi yok ben hiç bilincimi kaybetmediğim için herşeyi hatırlıyorum annem beni sudan çıkarmaya çalışırken birisi ayaklarımda biri kollarımdan tutarak sudan çıkarttılar herkes bana moral vermek için konuşuyordu ama ben birşeylerin ters gittiğini anlamıştım ambulans geldi hastaneye götürdüler ve ayamın altından refleks lerimi ölçtüler hiç bir tepki vermiyordum hiç bir yerim kıpırdamıyordu nihayet doktor annemlere söylemiş (oğlunuzun omurgalarından boyundaki 6.omurgasını kırmış kırılmaya bağlı omurilikte zedelenme olmuş ve yemek borusu kırılmış oğlunuzda hiçbir tepki yok oğlunuz bundan sonra yürüyemez.)
Ben herzamaki gibi işin ciddiyetini kavrayamamıştım.
Doktorun iyi olmadığına kanaat getiren ailem bursadan bizim eve yakın olan uludağ Üniversitesi hastanesinde çok iyi bir cerrah bulmuşlar bir şekilde sevk alarak ertesi gün Balıkesir erdekten bursa ya ambulansla hastaneye getirildim biz cerraha para teklif ederek ikna etmeyi düşünürken Bir haber geldi şeref bey ameliyata girecek diye Biz çok sevindik bayram çıkışı altı saatlik bir ameliyattan sonra boynuma bir platin takıldı ve başarılı bir ameliyatın ardından ertesi gün fizik tedavi ve rehabilitasyon na alındım
YORUMLAR
sanırım bu sizin hikayeniz. Geçmiş olsun. Umarım yuruyebiliyorsunuzdur.