.....
.......
YORUMLAR
öyle adres bırakmadan gitmeyin eşimde ben de her neredeyseniz bi bakmaya gelmek istiyoruz. bakalım gizli saklı perhiz kırılıyo mu. siz haber vermesenizde madem aynı şehirdeyiz biz canlı yayın yaparız 1. gün 2. gün şeklinde.
flaş haber olarak "toynak, masada kikirdeyen kalbi sebebiyle şimdi eskisinden daha iyi haberinizi ulaştıracak biri olsun buralarda".
tanışmıyoruz, tanışmak gerekmiyor sevmek için. minderinizde diken olsun çabuk kalkın inş. mutlaka bekliyoruz.
büyük geçmiş olsun.
Sevgi ve Saygımla...
Sevgili Toynak , yazını biraz önce gördüm ve gerçekten de çok üzüldüğümü bilmeni istiyorum hem de karşı görüşlü bir arkadaşın olarak :)) Senle daha paylaşacak çok kozlarımız var nereye gidiyorsun böyle erkenden sen tur pakayum orda da :))) Yok öyle , ben kabul etmiyorum ayrıca beni daha kızdıramadınız :)) Sen farklı bir kişisin gerçekten de ve ben bu farkı farkedenlerdenim ve senin bir yerlere gitmeni istemiyorum , şaka bir tarafa kalptense rahatsızlığınız ciddi ciddi iyi değildir demektir ( ne kadar güzel moral verdim değil mi ? ) , söz bak eğer gelirsen senle artık hiç atışmıyacağım , sana ters yorumlar yazmıyacağım ama onları biriktireceğim daha sonra vermek koşuluyla , anlaştık mı ? :))))))
Kendine iyi bak ve çabuk zamanda geri gel, oldu mu ?
Gerçekten çok üzdün beni , hadi öyle olsun ve en önemliside sağlığın iyi olsun benim karşı arkadaşım ...
Sevgilerim senle olsun Toynak ........