- 711 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SEVMEK YAŞAMIN İÇİNDE SENİ
Sevmenin ve sevilmenin en asil halisin sen sevgilim...Gururdan ve egodan uzakda,inceliklerinle beni kendine körü körüne bağlayan yarim...Hüzünlerimin kökleri söküldü,içimde yeşil çınarlar,yeşil vadiler,hergün güneşi sabırsızlıkla bekemeler.Sesini duymak için yaratılan kaçamak anlar...Yüzünü görmek için zaman ve mekan ayarlamalar,bir okadarda sevilmeler,sevmeler..İNsanın gerçek olamıyacak kadar güzel anlar yaşaması...
Yaşamıma girdiğin günden beri ayaklarım yere basmıyor yarim..Aşk zehir olsa içerim,içiyorum...Yudum yudum içerken,sendeki aşka birtürlü kanamıyorum..Yanımda bile özlediğimsin evladımdan sonra...
Kederin yok olduğu bir dünya yarattın bana,hüznün ölüdğü,mutsuzluğun hiç barınamıyacakmış gibi bir duygu olduğunu kalbimde hissettiriyorsun..
Ellerinin sıcağı,dudaklarının arzusuna karışınca,dünyanın artık bir cehennem değil,cennet olduğunu hissettiriyorsun..
Seni tanımanın ve yaşamıma almamın ne büyük bir sans olduğunu hissettiriyorsun hergün bana..Seni sevmek,sevmelerin en güzel hali...Seni sevmek,çiçek sevmek,çocuk sevmek,dünyayı yeniden sevmekle eşdeğer..
Şuan yanımda yoksun,ailenle birlikdesin,az önce sesindeki o sevgi enerjisini duyduğumda seni ne kadar özlediğimi hissettim..Oysa dün bütün gün yanımdaydın..Bütün günü siyah zeytin gözlerine bakarak geçirmişdim..Geneden yetmemiş anladım...Aşkımmmm...Ömrüme iyiki girenim..Rüya gibi bir sevgi deryasında beni yüzdürenim...Kalbinde aşkların en güzelini bana besleyenim...Erdemli bir bakışla yaşamın aslında neresinden bakarsan orasını bana gösterenim...
Yağmur damlası içimdeki sevgin,ilkbahar yağmurum...
Yanında bile hayalini kurduğum...Karanlıkların bittiğini,sıcak ve güzel bir dünayanın varlığını içime bir tohum gibi ekdirenimm...Seni seviyorum..
Oysa bir daha kimseleri sevemem dediğim bir anda,kimselere güvenimin kalmadığı bir anda,bana kendini bir güzel sevdirenim...
Aşkım
Ömrüm
Nefesim
İğde kokum....
Bu bayram içimdeki bayramımsın sen...
Sevmek insanı çoğaltıyormuş,bunu gerçekden sevince ve sevilince anlıyor insan...
öyle çok ve öyle sevgile yoğrulmuş bir yürek hissediyorum ki sol yanımda...Sol yanımın huzur bulduğunu,huzurumunda o olduğuna nasılda seviniyorum...
YAR BİRTEK SENİ SEVİYORUM!
geçmişim sayende temize çekildi,içi sızılarım bitti,yaralarım iyileşdi...
TEŞEKKÜR EDERİM BANA AİT OLDUĞUN İÇİN...BRN