- 826 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Omurilik felci geçiren birünin hayatı
Neden bilmiyorum artık herşey çok farklı yani , anlamsız ve yorucu.Gerçekler ve sahte olan herşey birbirine girdi.
Herşey üzerime geliyordu o zamanlar yani, kazadan önce hiçbir zaman tatminkâr değildim herşey ters gidiyordu sank.Ben kendimi çevreme izah edemeyen birisiyim benim düşüncelerim saf sadece herkesin iyiliği içindir ben çevremdeki arkadaşlarımın sadece benim param için sahib olduğum bazı şeyler için benimle birlikte vakit geçirdiklerini bildiğim halde ben yine de onları kendimden uzak tutamıyordum.Herkesin bir karakteri vardır ya hani benim karakterinde insanlarla arama mesafe koymama müsaade etmiyor.İnanın bir insanın kaybedecek hiç birşeyim yok dediği anda bile kaybedecek o kadar çok şeyi var ki anlatılamaz yaşamak gerekir.Ben yedi ay on beş gün öncesine kadar tamamen sağlıklı bir şekilde eğleniyordum ama nerden bilebilirdim ki bu benim yürüyebildiğim son gün olduğunu.O gün ramazan bayramının birinci günüydü gece hiç uyuyamamıştım tam dalmıştım ki annemin seslendiğini duydum ve ben uykudan kalkmayan ben birden ayağa dikildim ve hemen evden çıkarak camiye gittim sonra eve döndüğümde herkes uymaya devam ediyordu o gün bir garipti bilmiyorum ama anlam veremediğim bir sıkıntı vardı içimde deniz kenarına kahvaltı etmeye gittik kahvaltıyı yaptığımız yerin yanı kamping ti her zaman gittiğimiz yer hatta bir gün öncede oradaydık ama o gün oraya gitmek istemediğim halde oraya gittim saat üç gibiydi hepberaber eğlendik çok yorulmuştum herkes sudan çıkmak istedi bende çıkacaktım ama öncesinde kayalıklardan atlamak istediğimi söyledim anneme annem once itiraz etti ama sonra kabul etti ve abime bizi yalnız bırakma diyerek abim ben kardeşim annem ve yeğenimle gittik kayalıklardan iki kere atladım bu arada atladığım yer sığ yaklaşık suyun derinliği bir metre falan üçüncü kez atlamak için çıktığımda annemde atlamak istedi abimde bende itiraz ettik gidelim diyorlardı ben de son kez atlayacağımı söyledim ve ben atladım, suya girdikten sonra biraz suyun içinde ilerledim gözümü açtığımda karşımda kumu gördüm zaten gördüğüm gibi de kafamı kuma vurdum.
YORUMLAR
Hayatın her an acı ya da tatlı bir yığın sürprizi bizi bekliyor. Ne zaman nasıl bir şey olacağını bilmenin imkanı yok. Hayat bu galiba..
Yazının başlığı yanlış olmuş. Düzeltmek gayet kolay, düzeltin. Cümleler çok iç içe, okuyucuyu yoruyor. Cümlelerin arasını açın. Bol paragraf yapın ve aralarını da açın ki göze de tıpkı gönüle olduğu gibi güzel görünsün.
Haydi hoş geldiniz. Bolca yazın, yazılarınızı bekleriz.
Kolay gelsin
GEÇMİŞLER OLSUN. İNSANIN BAŞINA HER ŞEY GELEBİLİYOR. BEN DE 2009 YLINDA BALIK AVINDAYKEN SU KENARINDA AYAĞIMIN ALTINDAKİ TAŞ TOPRAKTAN KURTULUP KAYINCA POPOMUN ÜSTÜNE DÜŞTÜM, AMA BU KADARCIK DÜŞMEYLE UYLUK KEMİĞİM TAM DÖRT YERİNDEN KIRILIP ADETA UNUFAK OLDU VE BİR BUÇUK YIL ONUNLA UĞRAŞTIM. HAREKETSİZLİK VE SİGARA YÜZÜNDEN KOAH ORTAYA ÇIKTI. ŞİMDİ SOKAĞA ÇIKAMAYAN VE OKSİJEN MAKİNESİNE BAĞIMLI YAŞAYAN BİR AĞIR KOAHLIYIM... HERŞEY İNSAN İÇİN...SAYGILAR