bayramlar hesaplaşmadır aslında..!
bayramlık selamlar başka olsun bari.her selamın bir gerekçesi olur ya bizlerde...selam verip karşılığında neler alınır neler beklenir kimbilir..sadece selamı veren bilir..alan merak eder sadece.
bayramlık selamlar hesaplaşmadır bazen.ya geçmişle ilgili yaşanmışlıklardadır asıl sebebi..ya da gelecekle ilgili beklentilerdir hesabın sorulacak sebebi..selam veren düzenler bayramlık selam oyununu..!
bayramlık oyun kurulur..planlanır.beklentiler sıralanır..tepkiler tahmin edilir de karşı tepkileri aranır bulunur ve hazır bekletilir bayram selamıyla birlikte..!
bayramlık selamlar gönüllere giriş şansı da olabilir.bayram bahanesiyle yapılacak girişimlerin ilk adımıdır bayramlık selam verişler alışlar.zamanı..vakti..mekanı ve şekli ayarlanır..denk getirilirse işler yolundadır..işler bozulursa bayramlık selam da erteleneceğinden moraller bozuktur zaten..
bayramlık selamlar ne işe yarar?
kimin işine yarayacaksa o işe yarar işte..
kim işini gördürecekse bayramlar ilk fırsatlardır konuyu açışların..!
bazen de kaçışların kapısını hazır tutar bayram sohbetleri.
kısaca bayramlık selamlar nasıl da önemliymiş böyle..!
bayram...neşedir neşeli olana
bayram...hüzündür umutusz olana
bayram.. çelişkidir işleri karışık olana
bayram..fırsattır yeni ufuklara
bayram..açığa çıkmasıdır niyetlerin...!
bayram ola bayram ola
gönüller dola sevinçler dola
herkes alsın kendine ne kadar istiyorsa
nasılsa beleşe hepsi bayram havasında..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.