- 738 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEMER DÖVEN MÜFTÜ!
1975 de inkârın kenarından döndüm. 1989 da İ.H.L.ne memur olarak geldim din dersi öğretmenlerini tanıyınca yine dinden çıka yazdım.
1974-2010 arası türban altından ve açıktan göz atanları ve karısını teklif edenleri görmemenin bedelini ağır ödedim. Allah da sabrımın mükâfatını verdi şükür.
30 yıldır Eğirdir’e gelen müftülerin %90 ı dürüst değildi. Türkiye de haksızlığın en çok olduğu 2. Kurum diyanet teşkilatı ve İ.H.L.dir.
14 yıl çalıştığım İ.H.L. de çok haksızlıklara şahit oldum. 10 defa hacıya gitmiş ve hastanede bokunu attığım bir öğretmeninde büyücü olduğunu öğrenince ve imamların %90 ı anlattığını yaşamadığı için Cuma ve bayram namazı dışında camiye girmez oldum.
Mecbur kalınca bir öğle namazı için camiye girdim. Meşhur hırsızın biri nutuk çekiyor. Belki müftü bilmezdir diye ve uyarmak görevim diyerek aradım. Daha lafı bitirmeden adamını savundu. Kendisine hırsız demediğim halde (%90 öğledir şüphem yok, net bilmeden bunlar söylenmez) eşeği dövemeyen semerini dövermiş misali hemen semerciyi bulmuş ve inandırmış. Başlamışlar bir semeri dövmeye!
Hodri meydan dediğim halde semerci yüzleştiremedi. Haksız olana Allah lanet etsin. Mazlumun duası yerde kalmaz.
Yarası olan gocunur. Ben ona cepten hırsız desem savcıya gitmesi gerekirdi. Yalancı olduğu ortada! Ama benimle uğraşanın ya gözü kör olur ya gıcı, ak, karaciğeri kanser olur. Görelim Mevlâ’m neyler neylerse güzel eyler.
O semer döven müftü sıkıysa seçim öncesi siyasi istek üzerine Cuma namazını 15 dk geç kıldıran imamıyla uğraşsın.
Eğirdir de aile bazında 3/2 oranında papaz büyüsü var. Yapanın biride bir camide müezzinlik yapıyor buna çözüm arasın, bulsun.
2 defa sabah ezanını okuyup camiden kaçan ve 2 yıldır 80 tl borcunu ödemeyen imamıyla uğraşsın.
Sanayi esnafının bir çoğu devamlı yeni mahalle camisine Cuma namazına geliyor sebebini araştırsın.
Halen bir imamda papaz büyüsü var sıkıysa tedavi etsin.
Mecbur olunca necaset olmayan iş elbisesi ile namaz kılınır. Ama abdest alıp camiye kadar gidecek terlik olmazsa hal ne olur? Görüntü bozuyor diye toplattıkları tespih ve terliklerin yerine konmasını sağlasın.
Bize anlattığını yaşayan imam ve müftüler lazım. Tayin olduğunda cemaate hakaret edip giden kitap yüklü merkep imamlar lazım değil.
Mutlaka geldikleri makama taviz vererek geliyorlar bedelini ödeyecekler ama bizi dinden çıkararak, camiden soğutarak yapmasınlar.
Giden müftüden geldiğinde bir hizmet istemiştim. Kaldığı süre içinde hiç sesi çıkmadı. Arkasından yazdım yine sesi çıkmadı. Müslüman ölse bari de mahşerde yakasını parçalasam.
750 sene önce Allah’ın sevgili kulu 35 bin nüfuslu Eğirdir de 2-3 kişi dışında Müslüman bulamamış şimdi bulacak değiliz ya.
Bunlar genelde İ.H.L. de haram lokma ile beslenirler. Dedesi veya babası kefen hırsızıysa, menisi de bozuksa sonuç ortadadır.
1985 de sapık bir Vahhabi görüşlerini camide açıklamıştı. Birkaç dilsiz şeytan imam ve zamanın müftüsünden hiç ses çıkmamıştı. Bir ben itiraz etmiştim. Bugün olsa caminin içinde onu döverdim. Sapık ve hırsızlar konuşturulmaya devam ederse bunu da yaparım.
O semer döven müftü sıkıysa benimle yüzleşse ya. Ben ispat edemeyeceğim hiç bir şeyi ne yazdım, ne söyledim nede kalbim tasdik etti. Onlar inanmasa da beni kameraya alan, aldığım her nefesten hesaba çekecek biri var. Onlar hep Allah’ın affına güveniyorlar ama onu azabı da sonsuzdur. O adildir.
Dursun Yeşil
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.