- 489 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HASAN HÜSEYİN AKTAŞ VE KARAOĞLAN İSİMLİ KİTABI...
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
Hasan Hüseyin Aktaş 1966 yılında Denizli’nin Beyağaç İlçesi’ne bağlı Geriçam Köyü’nde dünyaya gelmiş, ortaokul ve liseyi Beyağaç İlçesi’nde bitirdikten sonra Atatürk Üniversitesi Fars Dili ve Edebiyatı Bölümü’nü kazanmış. 1986 yılında evlenmiş, bu evlilikten 1 oğlu ile 1 kızı dünyaya gelmiş. 1995 yılında dünyaya gelen kızı Zeynep ise 10 Kasım 1995 tarihinde henüz 8 aylıkken vefat etmiş. 1995 yılında 100.Yıl Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü’ne kaydını yaptırmış, 2006 yılında ise Pamukkale Üniversitesi Tarih Bölümü’ne yerleşmiş. Maddi imkansızlıklar nedeni ile eğitimini tamamlayamamış, Anadolu Üniversitesi AÖF Türk Dili ve Edebiyatı son sınıfta okuyor. 2013 yılında Tilki Kitap Şiir Antolojisi’ne, 2014 yılında Sivas Yazarlar ve Şairler Derneği (SİYŞAD) tarafından organize edilen 5. ve 6.şiir antolojilerine iştirak etmiş. Aynı yıl Avrasya Şairler Antolojisi’ne katılmış, 2015 yılında yeniden Sivas Yazarlar ve Şairler Derneği Yöneticilerinin düzenlediği 7.şairler antolojisi’ne iştirak etmiş. Şiir yazmayı çok seven Hasan Hüseyin Aktaş halen özel bir sitede temizlik görevlisi olarak çalışıyor, 2016 yılı Eylül ayında emekli olmayı düşünüyor.
Hasan Hüseyin Aktaş ’’Karaoğlan.’’ ismini verdiği ilk şiir kitabını 2015 yılında ’’Zinde Reklam Yayınları-Fevzipaşa Caddesi, Aktar Kerim Sokak, No.23-2 Edirnekapı-Fatih-İstanbul. Tel.0-212-5341726’’ arasında çıkarmış,
128 sahifelik kitap 14x20 ebatında. İç sahifeleri 3.hamur kağıttan. Hasan Hüseyin Aktaş eserini 2 bölüme ayırmış, birinci bölümde serbest vezinle yazılmış şiirleri yer alıyor. 81.sahifeden son sahifeye kadar yer alan şiirleri ise hece vezni ile yazılmış şiirler. Serbest vezinle yazılmış şiirler bölümünde 51 şiiri, hece vezni ile yazılmış şiirler bölümünse ise 42 şiiri yer alıyor. Okunacak güzel şiirleri var ama 117.sahife de yer alan bir şiirini okuyalum diyorum, sanıyorum benim gibi sizin de hoşunuza gidecektir.
KİRAZ DİYARI HONAZ...
Zirvesinde gezer , ala bir geyik
Kestane dalında, kınalı keklik
Honaz Dağı, eteğin delik deşik
Etek değil, servi boylu bir gelin
Kışın uzundur, ayazın sert Honaz
Çiftçinin gözdesi, ağacı kiraz
Çoğu ihraç olur, kalır bize az
Doğa harikası, Honaz’a gelin
Suyu boldur, toprağı bereketli
Göz’de yapılır kiraz festivali
Hazır kıta Denizli’nin vekili
Her yıl seçerler kiraz güzelini
Sarptır zirven çıkılmaz, Honaz Dağı
Bol olur üzümü, budarlar bağı
Dalgalanır Hisar’da, Türk Bayrağı
Kaklık yolundadır, yüksekokulu
Serin eser, etektedir ovası
Kefe Yaylası’dır, dağın arkası
Dağları aşırır doğa sevdası
Baharın keskindir, kekik kokusu
Eskidir tarihi, Roma’ya varır
Ladik, gün görmemiş sit alanıdır
Ankara Yolu’ndan sağa sapılır
Karşınızda kiraz diyarı Honaz
Hasan, boşa paralama kendini
Honaz’dır, Denizli’nin kardeleni
Dağı desen Ege’nin gökdeleni
Çık zirvesine, topla enerjini.
Bu güzel eseri edinmek veya şairi ile tanışmak istiyorsanız aşağıda ki bilgileri kulalanarak kendisi ile irtibat kurabilirsiniz.
HASAN HÜSEYİN AKTAŞ
ŞEMİKLER MAHALLESİ, OSMANGAZİ CADDESİ, NO.45 GÖLKENT SİTESİ, D BLOK, BODRUM KAT
MERKEZEFENDİ-DENİZLİ
TEL.0-541-3933081
E POSTA.hasanaktaş[email protected]
NOT.KİTABI BİRAZ ÖNCE BU GÜN 15 TEMMUZ 2015 ÇARŞAMBA GÜNÜ PTT’NİN KOLİ SERVİSİ’NDEN ALDIM, BİRİSİNİ BİR ARKADAŞIMA VERMEK ÜZERE 2 ADETİNİ ADRESİME POSTALAMIŞ. HASAN HÜSEYİN AKTAŞ’A BU İNCELİĞİNDEN DOLAYI, AYRICA TEŞEKKÜR EDİYORUM.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.