- 414 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GÖNÜLDEN GÖNÜLE
Mutluluk küçük şeylerde gizlidir.Gözlerindeki sevgi,şükründeki içtenliktir.
Ve kalbin bir pusula... Yığınlar halindeki düşünceler,ugultular şeklindeki sesler ve darmadağınık düşler...
İşte tüm bunlara kalbindeki pusula yön belirler.Hayatın boyunca birçok duygu yaşarsın... Ağlar,kızar,üzülür,sevinir,şaşırır,korkar ve bir de kaçmaktasın...Her duygu farklı tepkiler yaşatır.
Kaçar demiştim ama hayır! kaçabildigini düşünür sadece...
Çünkü; düşünceler yüreğimizdedir bizimle.
Türlü olaylar gelir başımıza.Kimi anlar saçımızı okşayan rüzgar misali,kimi anlar yüzümüzü ıslatan yağmur damlaları gibidir.
Kalbimiz!
En çaresiz halimizde bile bize seslenir.Yeter ki bu sesi işitebilsin o körpecik yüreklerimiz.Kalbin bu hayat yolculuğunda seninledir.Sen umudunu sırtının üstüne alır,hiç yorulmadan yokuşları tırmanır,ilerlemeye çaba harcarsın.Ve unutma ki bir tek inancın ile aşarşın...
Kalbindeki umut gözünün nurudur. Bakmasını değil de görmesini bilirsen.Başını dayadığın bir omuz gibidir. Habersiz olabilirsin belki de.
Ya da bu hayat yolculuğunda kapı aralayan bir perde misali...
Herkesin gönlünde de gözünde de farklı tohumlar yeşerir. Toprağa ekeceğin bu umut gönlündeki duâların gibi... Bir tek Rabbin seni anlar,bir avuç duâdan ibaretsin...
İşte böyle! Hayat yolculuğunda biriktirdiklerimiz umut ışığında yol alıp,mutluluk peşinden koşar...Hayat seni yorgun bırakır da farkına varmaz insan. Senelerin gelir,geçer kum saatinin işleyişi gibi.
Ve düşler farklıdır hep biri diğerine denk düşmeyen nice ahenkle.
Hayaller çaglayan bir nehire eşdeğer gibi akar gönülden gönüle...