- 501 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Frekans
Frekans
Frekans; bir olayın birim zaman içinde hangi sıklıkta tekrarlandığı!
Evrende mutlak “Doğru-yanlış” yoktur! Tüm işleyiş açısından kusursuzluk ve mutlak adalet gözlemlenir!
İşleyişte bilince bakar, bilinç frekansı belirler! Yani tek bir kişinin bilinci, bilinçsizce tekrarlandığında işler!
Bir tercihin “Doğru-yanlış” olması evren açısından değil, insanın tercihi açısından önemli! Yani bir şey tercihe açık ise evren açısından bunun “Doğru-yanlış” olması değil de frekansı önemlidir! Evren açısından hepsi aynı mesajı içerir! Yani ”Doğru-yanlış” tercih seçimini evren yapmaz! Yapılan tercihleri frekansa dair işletir!
İsteklerin sıkça, ısrarla tekrarlanması veya ritüellerin devamlı tekrarlanması bu maksatla! Frekansı çok olan tercih, işleyeceği için bilinçli olan bir tercihin, bilinçsizce tekrarlanması da evrensel açıdan gerçekleşmesini sağlar!
Frekansın sosyal alanda kullanımı!
Toplum içerisinde, bilinçli veya bilinçsizce en fazla yapılan tercih her ne ise o işleyecektir!
Bu frekansların nasıl oluştuğu konusu; ilk insanların tekrarladığı şeyleri, onlardan sonrakilerin öğrenip tekrarlaması ve işleyişin ana hatlarının da bu şekilde belirlenmesi var! Bu ana hatlar, gelecek nesillere genler ile aktarıldığı gibi daha bebeklikten öğrenerek de aktarılır, daha ileri safhalarda bu aktarım belli bir kalıba uygun olarak “Kutsal öğreti” şeklinde yerleşir! Buradaki incelik şu; aslında “Frekans” işliyor! Yani işleyen her ne ise o evrensel açıdan “Doğru” olduğundan değil, tercih frekansı çok olduğundan işliyor! Şöyle de düşünülebilir, bir şey işliyor ise frekansı çok olduğundan işliyor; frekansı çok ise bu “Doğru” denilebilir! Ama bireysel bir tercih, her zaman işleyen frekansa uygun olmayabilir! Bu durumda da yeni bir düşünce “Frekans” üretilir ve onun sıklığı evrene yayılmaya çalışılır! Kritik noktaya gelince de o frekans işlemeye başlar! Şuurlu olanlar, kendi tercih frekansının işlemesini ister! Bu nedenle kendi tercih ettiği frekansın yayılmasına dair bir ”Öğreti” de oluşturabilir!
Bu etkileşimin kapsamı o kadar geniş ki ölmüş olanların yani 3. boyuttan 4. boyuta geçmiş olanların, miras bıraktıkları öğretiler de bu etkiye dairdir. Eski zaman öğretilerinin etkisi üzerine, yeni eklenen bilinçaltı subliminal mesajlar olabilir! Daha kapsamlı bakarsak, diğer yaşam formları, bunlar “Uzaylılar” olabileceği gibi “Cin” denen sinyal varlıklar da olabilir; hatta bir dağın veya bir yıldızın da metafizik etkisi var, sıradan bir yer veya kişi, “Kutsal” ilan edilip oraya veya kişiye dair metafizik etki yüklemesi de yapılabilir! Ayrıntısını düşünelim!
Tüm evreni tek vücut olarak düşündüğümüzde frekansların işleyişi ve etkisi daha ileri boyutta gözlemlenebilir. Üretilen frekansın titreşim veya sıklığı da önemli yani aslında çoğunluğun popüler olarak ürettiği frekansların, potansiyel olarak bir tek kişi tarafından üretilebilir olması da muhteşem. Bazı bir tek kişinin ürettiği frekans, tüm insanlarınki kadar kapsamlı olabilir; potansiyel olarak bu teoride mümkün. Etkili frekans üretmek için ilk düşünce ya da eylemin çok kapsamlı olması önemli. Buna "İhlas" ya da bireysel olarak "İnanç" diyebiliriz! Frekansı üreten kendisi, çok kapsamlı ve inanarak bir fikir ya da eylemin frekansını ürettiğinde o fikir ya da eylem, evrenselleşir!
Egemen olan krallar veya hükümdarlar, egemenliğin devamını sağlamak için doğal olarak bazı frekanslar üretecekler veya önceden üretilmiş ve zaten işleyen frekansın devamı üzerinden egemenliklerini devam ettirmek isteyebilir! Frekans üretimi için insan tercihlerinin etkilenmesi gerekir! Bu etki de hazırda işleyen frekans üzerinden yapılabilir! Bu hazırda işleyen frekanslar; din, dil, ırk, ideoloji kabulleri üzerinden olabilir! Ya da bunların tamamı dışında bir “Frekans” oluşturulabilir! Kolay olanı, zaten işleyen ve alt yapısı olan (Din, dil, ırk, ideoloji) frekanslarıdır! Bunlar üzerinden konum devam ettirilebilir! Fakat bir sıkışma olduğunda yani bu frekansların birbirini zorladığı veya diğerini bastırdığı durumlar söz konusu! Bu sıkışma yüzünden “Dünya Savaşları” yapılmış ve hala bu frekans sıkışmasına bir çare bulunmuş değildir!
Günümüzde, bilinçaltı hedeflenerek pek çok çalışmalar yapılmakta, ayrıntısını bilirsiniz; “Beyin kontrolleri” bilinçaltı mesajlarla insanlar yönlendirilip tercih frekansları oluşturulabiliyor! Hatta bazı bilinçaltı mesajların oluşturduğu olaylar gerçekleşiyor! Olağan üstü görünen şeyler bile oluyor! Aslında bu olağan üstü şeyler de “Frekans” ile oluyor! Bazı metotlar ile insanların bilinçaltlarına verilen mesajlar işliyor, insanların bilinçaltlarında besledikleri işliyor ama insanlar, bunun farkında bile olmuyor! Olağan üstü bir şey olduğunda, bunun bilinçaltı veya bilinçli frekans ile olduğunu değil de “Başka” bir şekilde olduğuna inanmayı seçiyor! İşte o “Başka etki” üzerinden şuurlular, egemenlik kurabilir! “Başka etki”, buna dikkat! Evrendeki etki frekansa dair işler, “Başka etki” konusuna girmeyeceğim. Herkes, olağan üstü olarak gördüğü şeylere bir “Başka etki” bulabilir!
Şuurlu veya şuursuz, popüler kabuller üzerinden taraf olunan her ne var ise mutlaka yaşanacak! Ayrıntı şu; popülerlik adına veya bilinçaltına bir şekilde giren ve kabul edilen, hatta kabul edildiğinin farkında olunmayan bir hal, yaşama geçince birey bundan etkilenir ama bu illa yaşanacak! İnsanların yaşadıkları, (Evrensel mutlak adalet) kendi kabulünün yansımasından başka değildir!
Son tahlilde; çoğunlukla insanların kabul edeceği ve tüm insanların birey olarak kendini ifade edebileceği ve diğerinin tercih alanını ihlal etmeyecek “Evrensel eşit insan prensibi!” gibi bir ”Frekans” üretilip evrene işlemesi için yayılabilir mi? Neden olmasın?
Selametle,
Ahmet Bektaş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.