- 497 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Not: İçimden Geldi...-9
Sevmek ve sevilmek için kan bağı, gen bağı gerekmez.
Sevginin bedeli tartı(şı)lamaz kıymettedir. İfade biçimi ise hisler ile kendini gösterir.
Riyâ olan bir sevgideki gözden ışık yansı(tıla)maz, sevginin karşılığı ancak yine aynı türden sevgi ile muhabbet bularak, bambaşka fıtratta ki insanlarla uzak yakın fark etmeden özlemle bağ kurdurur ...
-dilimin ucundakiler
YORUMLAR
sevmek başlı başına bir bağdır aslında sevebilene gönülden çıkarsızca vede beklentisiz olarak.kan bağı apayrı anlatılması yaşananlarla belirlenir çoğu zaman güçler ve imkanlar belirler bu bağı birde fikirler.oysa sevgiye sınır koymak ne gücün nede imkan ve fikirlerle engellenemez.çoğumuzun bir şekilde yaşadığı ve yaşamaya devam ettiği kan bağımız olanlarla anlaşamadığımız çok yanlarımız olduğu kaçınılmaz gerçeklerimizdendir.bunun dışında kan bağı olmaksızın paylaşabildiğimiz konuşabildiğimiz ve yardımlaşabildiğimiz dostlarımızda vardır.sevgiye kan bağı gerekmez sözü tamamını ifade ediyor.
tebrik ediyorum ders alınması gereken bir konu...saygılarımla.
Zehra Asuman
Bunu seçemiyorsunuz mealesef. Fakat sevgi bir ihtiyaç hem alana hemde verene. Birde mücivi iyileştirici tarafı var. Alllah bize ruhundan üflemiş bu sevgi muhabbet yani. Bu eksiklerimizi de dostlarla tamamlıyoruz inşaalllah. Hikmetinden sual olunmaz işte hiç görmediğimiz bilmediğimiz insanların duası yani sevgisiyle iyileşiyoruz. Alllah sevenlerimizi artırsın. Sevginin olduğu yerde nefret barınamaz. Paylaştıkça çoğalan çoğaldıkça sevgiyle artan baharlar yaşayalım inşaallah hocam. Saygılarımla...