YORUMLAR
Bir an,
çocuğu alıp eve gidecek,
ardından da paparayı yiyecek karısından diye düşündüm.
Hak etmedi de değil hani.
tek başına git sen,
kendine işkembe ziyafeti çek.
Hanım ise,evde işlere talim etsin.
Herhalde,
uzun süre işkembeciye uğramayacaktır artık.
Hatta ve hatta, yanında eşi olmadan alışverişe dahi çıkmayacaktır.
Güzel hikaye.
Çok güldüm gerçekten.
Kemnur
hocam tasvirleriniz, canlandırmalarınız, anlatımlarınız bir yana, diyalogları çok güzel yerleştiriyorsunuz yazılara. yani mesela ben kolaya kaçıyorum sırasıyla veriyorum ama siz cümle içinde kullanıp, devamını da kolaylıkla getirebiliyorsunuz.
mizah kısmına gelince, gerçekten o karakoldaki sahneler Türk filmlerindeki sahneleri aratmadı, anlattığınız mahalle de çocukluğumun geçtiği yerler. elinize sağlık. saygılar.
Kemnur
Hep derim, hayata dair "ciddi" Türk edebi eserlerinde hatta filmlerinde mizah inanılmaz derecede küçümsenir ve esere konmaz. Aslında hayata dair ne varsa, orada mizah, hayatın vazgeçilmezlerden biridir. Eseri seçkinleştirir, değerini arttırır.
NBC'ye, Bir Zamanlar Anadolu'da filmine kadar pek hazzetmedim. Bu filmi seyrettiğim de, "işte dedim, film bu". Mizahı da hayatın bir normali olarak ilk kez kullanıyordu filminde. Şaşırdım, nasıl oldu da bu karı kocadan böyle bir senaryo çıktı. Yanılmamışım zira Ercan Kesal senaryonun baş kahramanı. Cannes'de büyük ödülü, bence sırf bu yönüyle kaldırdı.
Kemal ağabeyim, değerli hocam, öykülerinde mizahı ilk sende gördüm, gıpta ettim. En hüzünlü aşk öykülerinde tam hüzne boğulmuşken gülümsettin bizi. İnsan, yeri gelir cenazede bile gülümser! Bu öykün de öyleydi. Çünkü gülümsemek hayatın kendisidir.
Bu öykü benim hoşuma gitti.Çünkü çok hayata dair buldum.
Saygılar sunuyorum.
Not: Nurten hanım mizahı önce ben gördüm derse, haklıdır. Ama kendisinden önce okusaydım da yazım aynı olurdu.
Kemnur
Kemnur
Okuduğum her yazınız ile sizin bir yanınızı tanıyabiliyorum. Sayfanıza gelenler umarım sayfadan ayrılırken bir şeyler götürüyordur. Zira yazıya sadece bakmak, körlük gibi eş değerdir.
Sizden öğrenilecek çok şey var. Bu en çokta benim için geçerli.
Her yazınızı hatta her sitemkar cümlelerini seviyorum. Benim için okumak yazmaktan çok daha keyifli.
sevgiler ustam...