- 363 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
NEDEN
NEDEN İSLAM ÜLKELERİ GERİ KALMIŞ ?NEDEN KAN VE GÖZ YAŞI İÇİNDE SAVAŞLARLA BOĞUŞUP BİRBİRLERİNİ BOĞAZLIYORLAR.NEDEN BATI ÜLKELERİNE MÜSLÜMANLAR GÖÇ EDİP İLTİCA ETMEYE ÇALIŞIYORLAR?
Nedeni basit kardeşim,İslam ülkesi sayılan,Türkiye de dahil tüm ülkelerde ilahi vahiyle indirilen Allah (cc) nun dini İslam dini yerine ,din kisvesine bürünmüş ve şeytanlaşmış insanların uydurduğu uydurulmuş ve tiran’larına hizmet eden bir din yaşanıyor. Müslümanım diyen insanlar ümmet olma bütünlüğünde birleşeceklerine mezheplere tarikatlara fırka fırka bölünerek,bölünmeye sebep olan dini liderlerin dünyevi arzu ve istekleri doğrultusunda onlar tarafından yönlendirilerek kan ve göz yaşına sebep oluyorlar.Bu din baronları insanları Allah(cc) ya yönlendireceklerine kendilerine yönlendiriyorlar.İslam ülkesi denilen bu coğrafyalarda taassup ve cehalet bu din adamı görüntüsündeki adamlar tarafından bilerek inşa ediliyor. Bir sarık,bir harmani veya yeldirme cübbe birazda suratta kıl sakalla aksesuar tamamlandı mı ve ağızları da biraz laf yapıyorsa , yalakaları da tamam olunca tezgah işlemeye başlıyor. Onlar güttükleri insanların getirisiyle refah ve lüks içinde yaşarken onlara tabi olan aymaz kitle de kan ve göz yaşıyla boğuluyor.Tabii bu olayların en arkasında emperyalist ve bakir toprak ve ham madde meraklısı çok gelişmiş ülkeler, başta ABD,İngiltere,Fransa olmak üzere varlar.Bu haçla hilal savaşı,çeşitli uygulamalarla Müslümanlar arasında birbirlerine karşı yapılan savaşın yaşanmasına sebep oluyor.Savaş olan yerde de normal insanların barınması imkansız olduğundan göçler ve ilticalar oluyor. Olay budur kardeşim.Kadir gecen mübarek ve hayırlara vesile olsun.Bayramını da kutlarım kardeşim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.