bir aşk !!!
bir aşk !!!
Ne dersiniz,Hayal Adasında,mavi dünyanın,mavi düşlerinde bir aşkı dinlemeye var mısınız?
Seven bir kalp,hem de yürekten,ölürcesine,birdenbire hayatına giren,duygularını sel gibi alıp götüren bir aşk.
Bir güzel,kalbi güzel,hem de ne güzel.
Zamanımız dünyasından uzak,hiçbir kötülülük barındırmayan,sadece sevgiyi ,o yüce sevgiyi yüreğinde taşıyan bir güzel.
Bu yürek öyle bir sevgi deryasıyla dolu ki; sanki tertemiz,hiçbir kötülüğe uğramamış,saf,dualarla bezenmiş bir yuva gibi.
Hayal adasına o geldi . Aşkı.Nereden bilsin derin sevdası olacağını.Öyle bir bağlandı ki; su gibi aktı gitti.Akan sular yolunu bulur bulur da,bu aşk, bu derin sevda.Özlem oldu,hasret oldu ,dayanılmaz oldu.Sular derya oldu taştı,çöller vadi oldu.
Hiç bilinmeyen bir yerlere gitti,kendinden geçti,sanki göç etti.Var ile yok arasında kaldı hep.
Bazen onu görmek için yaşadığını düşünürdü.El ele birilerini görse,kendini el sanırdı.
Noktası olmayan ,imkansızlıklarla dolu yüce bir aşktı.Gitmesi gereken,aşkını yürekte bırakan,sancılı bir yara,tamamlanmamış bir aşk.
Gönül yarasıydı,onlar sevdiler birbirlerini,aşkı hayal de olsa mavi dünyalarında yaşadılar,hissettiler.
Gitti,gitmesi gerekiyordu,vicdanının sesini dinledi.O,nu terke zorlayan olmazların olmazı vardı.
Gitti,gitti,geri geldi.Tam bitti derken yapamadı .Daha çok acı çektiler,ayrılamadılar.
Aşklarını şiirlerde aşk-i sözlerde yaşadılar.Hepsi kitap oldu,şiir oldu,rafları süsledi.Ama onlar yanık sevdalarıyla kala kaldılar.Bitmeyen ,bitemeyen aşklarını yaşarken.
Gitmenin zor olduğunu,severken ayrılmanın ıstırabını bile bile ,iki sevgili tek yürek olup beklediler.Görmeden sevmenin güzelliğini ,sevilmenin o tatlı duygusunu yaşadılar.
Hayallerde bir ada.Adaya geldiler.Güneş doğdu,günler bitti,ay doğdu,geceler sessizliğine büründü,yıldızlar sönük kaldı.Ellerinden bir şey gelmedi.
Yar toprağı yarıldı,çöl oldu,kurudu,susuz kaldılar,onlar beklediler beklediler.
Sular bir gün yolunu bulurda,çöller yeşerirde,kara kışlar bahar olurda,belki bir gün umutlarını,yol kenarında buluverirler.Mutsuzluğu yaşarken,mutluluğu bulur da sevdalarını yaşarlar,bir ümit.
Şimdi hayallerde,hatıralarda hayal adasında bir ateş yanmakta,sönmeye yüz tutmuş,küllerinden yeniden doğmayı beklemekte.
bir sevda ateşi yanmakta,
yaralı kalplerinde,
aşkları gökyüzünde,
yıldızlarda,
el ele meleklerde,
işte tam bu gecede,
tuttular ellerini,
gökyüzü boşandı,
susayan toprağa,…
aç kalan aşk,tı,
sular yolunu buldu,
sevdalıların aşkı ,
aşkın ilk baharı,
hasret dolu gözlerde,
sarılışlarda,
seven gönüllerde,
hayallerde,
tüm güzelliğiyle,
yaşamaları dileğiyle…
YORUMLAR
Nazarında aşkın ne mutludur yürek, ne kadimdir hüzün zaman zaman. Nüktedandır aşkın çığlığı ve hicap edilmeyen o çaresizlik ve mutsuz biten her masal gibi geride kalan gözyaşı.
İmkansızdır hep imkansız. Yalındır oysa seven yürek ve için için yanan...
Masal tadındaydı satırlar. Yüreğinize sağlık.
Sevgimlesiniz değerli gönül dostum...
canseven
hep yorgun ,soğuk ve de imgelerle uzaktan göz kırpan...
hoş geldiniz,en içten teşekkürlerimle,
sevgilerimle ...
böylesi zor mu aşk, hep hasrette bir ömür geçirmek aşıkların alnına yazılmış kara baht gibi... sonu hep gam mı güzel sevenlerin, hiç gamı sevince boğacak aşk yok mu?
tebrikler, güzellik, aslolan aşk ayrılık kabul etmez, ne ayrı ne gayrı, var ile yok arasında hiç emin olamazsın ama seni gizli bir el gibi tutar ve gidemezsin işte, gittiğini sanırsın yerinde sayarsın...
seven iki kalbin hep buluşması dileğiyle...
canseven
aşk kalpten vurur,
derindir acısı,
sevdiğin el olur belki,
hayat zehr olur,
o yoksa sende yok olursun,
duymaz seni,
beklersin,
dertlenirsin,
sevgi mahrumiyeti yaşarsın,
hayat işte deyip geçersin,
yaşam devam eder,acımasızca...
aşk hep yorgundur ve de yoktur...
hoş geldiniz,yorumlarınız için en içten teşekkürler...