- 750 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
LANET GÜN
Şubat ayının ortalarına gelinmiştir.soğuk kış günü iş yerindeki 5 kız arkadaş hem çalışır hemde bir gün sonraki sevgililer günüyle ilgili konuşurlar. bu sevgililer gününde,bu iş yerinde çalışan 5 kızdan hiç biri hediye beklemediklerini,bunun içinde hediye almaya gerek olmadığını,konuşurlar.
kızlardan biri,daha önce hiç bir erkekten hediye almadığını paylaşır arkadaşlarıyla.
O gün çok güzel geçmiştir.herkes 14 şubatla ilgili anılarını anlatır birbirine.
Bir gün sonra,o güzel gün 14 şubat gelmiştir.
Bu gün çok sıkıcı başlar.
kimse konuşmaz,herkes her zamankinden daha soğuk ve düşüncelidir.
kızlardan birinin aklına,arkadaşlarıyla bir gün önce konuştukları gelir.
Arkadaşlarından birinin,daha önce 14 şubatta hiç hediye almadığını hatırlar ve ona şaka yapmaya karar verir.
Arkadaşlarıyla hemen bir plan hazırlar. bir bahane uydurup dışarı çıkar,hemen bir çiçekçi bulur ve kocaman bir çiçek buketi hazırlatır.çiçeğin üzerine güzel bir not yazdırır.
Çiçekçiye,hazırlattığı buketi kendi iş yerine getirmesini ve arkadaşına vermesini söyler ama buketi bir erkeğin gönderdiğini söylemesini tembihler.
ve hemen işe geri döner.
Bir süre sonra çiçekçi elinde kocaman bir çiçek demetiyle gelir ve daha önce hediye almayan bayana verir çiçekleri. kız çok şaşırır,inanamaz bu çiçeklerin ona geldiğine tekrar tekrar sorar bunlar benim mi diye. çiçekçi ikna eder kızı çiçeklerin onun olduğuna. kız peki kimden diye sorar?çiçekçi seni çok seven bir adamdan der ve gider.
kız o kadar mutlu olmuştur ki,şakacı arkadaşı endişelenir kızın bu kadar sevinmesine.
Kızın bu kadar mutlu olacağını düşünmemiştir.şimdi ona bunun bir şaka olduğunu nasıl söyleyecekti.
Ama söylemek zorundaydı,bir süre sonra arkadaşına,çiçekleri kendinin aldığını ona küçük bir şaka yapmak istediğini, söyler.kız bir süre hiç konuşmaz. çiçeklerle oynar ve sonunda ağlamaya başlar,hıçkıra hıçkıra ve arkadaşlarına bağırır,siz benimle alay ettiniz diye saatlerce hiç durmadan ağlar.
Şakacı kız ne yapacağını bilemez,arkadaşının bu kadar kırılacağını düşünmemiştir.çok pişman olur yaptığı şakadan daha önce yaptığı hiç bir şey için bu kadar pişman olmamıştır.
İçinden kesin ben lanet lendim diye geçirir.arkadaşından özür diler ve onu sakinleştirir.bir gün sonrada arkadaşının gönlünü almak için daha önce arkadaşının üzerinde görüp beğendiği tişörtü arkadaşına hediye eder.arkadaşı teşekkür edip hediyeyi alır.ama şakacı arkadaşıyla göz göze gelmemeye dikkat eder.
Hala kırgındır arkadaşına,belki hiç unutmayacaktır bu kötü şakayı.
Şakacı kızda hiç unutmamış yaptığı hatayı.
Her 14 şubatta hatırlamış lanetlendiğini.
Tam bir yıl sonra şaka mağduru kız, kendine gerçek hediyeler alacak birini bulur. ve bir süre sonra evlenir ve güzel hediyeler alır her 14 şubatta.
Şakacı kıza gelince o gerçekten lanetlenmiştir.normal zamanlarda güzel hediyeler alır. fakat 14 şubatta bir türlü hediye alamaz aradan yıllar geçer,yine bir 14 şubat günü,komşusunun otistik oğlu elinde annesinin saksıda yetiştirdiği çiçeklerden birini alıp şakacı kıza verir ve sevgililer gününü kutlar.
kız çok duygulanır sonunda lanet bozuldu diye sevinir.belki arkadaşı da unutmuştur artık o kötü şakayı.kız daha iyi hisseder kendini.
Aradan birkaç saat geçer,otistik çocuk geri gelir ve hediyesini geri ister
kız hediyeyi vermek istemez.
bu hediyenin laneti bozduğuna inanır. otistik gence başka bir çiçek alıp vermeyi teklif eder çocuk ısrarla kendi verdiği çiçeği geri ister şakacı kız çaresiz çiçeği geri verir.kim bilir belki bu temiz kalpli çocukta şakacı kıza bir şaka yapmıştır.Böylece lanette bozulamaz sürüp gider şubattan şubata.
YORUMLAR
selam üzerinde çalışılması gerekiyor, bazen aynı cümle içinde aynı kelimeler geçmiş. ana fikir iyi olsa da anlatım biraz daha iyi olabilir. kızmamanız dileğiyle :)