- 2042 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sigaranın zararını bilmek
Sigara? Yıllardır süre, gelen bir gelenek hep düşünmüşümdür... Beynimi tırmalar bu ilet acaba?..
insanoğlu nasıl olurda bile ,bile kendini Tabir-i caizse çernobilin içine atar üstelik çok- uzakta degildir... cebimizin içinde valla şaşıyorum nasıl olur? şimdi şöyle de düşünyorum bir yandan ki sizde katılacaksınız eminim dertli olda bak nasıl içeceksin diye aslında- haksız da degilsiniz. ama bu olayın sadece kolay tarafı ya şöyle bir uygulama yapılsa o nun yerine şükür edip hak tea -ladan yardım istense ve tam anlamıyla o esnada iki rekatlığına da olsa yaratana yani Allaha yönelsek iyi olmazmı? bence çok iyi olur. ama seçim sizin insanoğlu birazcık kendini sakınsa veya bırakmak için dişini sıksa başarı kaçınılmaz... ama bellege yerleşmiş bir kere bırakamam Sigarının zaranını bilmek, ben şahsen sigara kulanmıyorum.. Ancak en yakınımda olan insandan görüyorum yani Babam dan milyonlarca kişiyi ilgilendiren bu konu sizcede sorun degilmi bu yüzden nice insanlar hayatta gözlerini yumuyor... nice insanlar katil oluyor... bu illetin yoklugunda nice insanlar servetini kaybediyor... nice evler sönüyor mutlu olunsada Siğara ve siğarının degerini bilmek ne kadar önemli insanoglu bunu kurtarıcı gözüyle görmesi ne çirkin Sigaranın zaranını bilmek uygulamamak ..sizcede yeteri kadar zararını biliyormuyuz?.