- 844 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAM HEYBEMDEN -- 11 ---
*** Kimseye " affedin beni" dememek için de hep dikkatli davranın. Çünkü bu talep karşınızdakinin sizi daha çok ezmesine vesile teşkil eder.
*** Yaşarken ; yaşıyormuş gibi maskeler takmak. İçimden geliyor aslında dünyayı yakmak .
**** Sevmek, sevilmek, kin, nefret, doğru ve yanlış hep insana ait şeyler.Sen insan değilmisin yoksa ?
**** Altında yatak, üstünde bulut ; hele uyu da bak . Ne var , ne yok !
**** Bilerek bazen; oltanın ucundaki yeme mecburiyet neden ?
**** Ayrı ayrı yazılsalar da hikayeler ; hep benzer şeylerdir yaşananlar.
**** Yetmedi bana kara; aldım başımı gidiyorum denizleri yara yara.
*** Hatalarınız sizi güçlendirecektir.
**** Her sabah yeniden kurulur dünyalar aydınlıklar da. Oysa hep aynıdır günler ya. Hayat geçmekte işte avuntular da.
**** Karanlıklar iç karartırken neden coşar, mest olur çılgınca insan; gecelere perdeler kapanırken.
**** Yaşıyor insan sözde. Öylesine hasret ki mutlu günlerin yüzüne.
**** Aldanmayın yanınızda olanlara. Hele gitsin elinizden çaldığınız düdük; kaçar gider menfaatçi hödük.
**** Şu kelimeler yok mu ; öyle dursalar yerli yerinde, gelmeseler dilime de sussam .
**** Bir çalışanın başarısında onu kanalize ve teşvikle şevk aşılayan yöneticilerin büyük payı vardır.
**** Her insanın etkileneceği, içsel gücünü ateşleyerek azimkar olmasını sağlayan klas motivesel söylemlere ihtiyacı vardır.
**** Ben üç beş adımda geldim katlamalı onca yaşa. Bitmekte işte. Tek adım kalan; hem de paşa paşa.
**** Ah şu allar ah şu pullar. Bir şu renk, bir bu renkte lensli gözler. Edebi alıntı, yapmacık sözler. Aldatmalar, aldanmalar. Hele yok mu pahallı giysiler. Aslında hep aynısınız; ah bir soyunsanız...
**** Kelimelerin oynaklığına aldanıp oynaşan sevdalarla sadece oyun oynanır.
**** Def çalmak için elbette. İnsanları defe koyup çalmaksa ekstrası her halde.
**** mSarıldı gitti kefenine; beş parasız. Ağlamayı, zırlamayı bıraktı yakınlarına rahmetli zahmetsiz.
**** Ya dirisin , ya da ölü. Gibisi yok !
*** Her şarkı alır götürür beni kollarında; bilmediğim dünyalara.
**** Dünya mı arıyorsun ? Gel gir gönlüme.
**** Dünya mı ? Ne uçsuz bucaksız, ne de öyle kocaman. Benim için minnacık bir şey. Hele bir adım atsam , ezer geçerim. Hayat mı ? Boş ver ; sonu ölüm. Biz bu günü yaşayalım bizim dünyamızda gülüm.
**** Sana bakınca can çekişiyor gözlerim; çığlık çığlığa eladan yeşile gözlerinin halelerinde.
**** Senin aslın cam be. Sürmüşler kıçına sır mır; olmuşsun ayna. İşin sahtekarlık, yalan işte.. Bakmazdın öyle olmasa düşmanca ikimize !!