ateş gibi yanan...
Mavi bir gecenin ;mavi rüyalarından, mavi düşlerine…
O’na;
Sen bir hayalin içindeydin ,bense hayallerin,düşlerin düş içindeyim.Kırardın hep beni.Bitmez bekleyişlerim vardı.Gelirsin de bir iki satır yazarsın diye.Sonra oyalardın beni,bel ki de ben oyalanırdım.
Aşk,ı yazardın ince ince.Dökülürdü heceler dilinden, susmayan kalemin vardı.Sen derdim sevemezsin kimseleri,senin aşkın şiirlerin,sevgilin imgelerin derdim.
Ben yazan seni sevdim.Yazdıkların,unutulması güç,içime işleyen,yüreğimi oyan,yüce sevgiyi anlatan mısralarındı.
Her zaman diyorum yaşamasan,sevmesen,aşkı hissetmesen yazamassın bunları,onlar içinde yaşadığın,hissettiğin,duyumsadığın sevginin bölünmez birer parçaları.Yine diyorum tüm güzellikler edebiyatın o güzel hecelerinde,sözlerinde saklı.Hiç bir şey yazıldığı gibi değil.Yarı gerçek yarı sahte.İnanmak o kadar güç ki; kendimi yokluyorum ne kadar ince düşünüyorum diye.Ama olmuyor olmuyor, kendimi öyle düşünmekten alı koyamıyorum.
Şiirler, romanlar hep o güzel beyaz sayfalarda, siyah kalemlerde var olduğu gibi.Orada güzeller,onların evleri orası.İnsanın evinden daha mutlu olduğu bir yer var mı?Soruyorum sizlere,hak verin bana,ben ben tüm bunları düşünüp harap ediyorum kendimi.
Benim çarem ,yalnızlığımın ilacı yazmak.Onlar orada güzeller,mutlular,orada sevgi var,aşk var.Sen sen onları yazan sen değilsin sanki.Yazdıklarınla,yapmak istediklerin örtüşmüyor,üzüyor ve kırıyorsun.Sonra da kendin gibi yaptın beni diyorsun.Aslında içten içe de hak veriyorsun.Yazıyorum diye gururlanıyorsun,haklısın o güzellikleri yazmak inan ki sevgilim herkese nasip olmuyor.Ama şımarıyorsun,o üzüyor beni,bencil oluyorsun.İşte ben yazdım,ben buyum der gibi üstten bakıyorsun.
Oysa onları yazan eller, onları düşleyen gönül,o aşkı yaşayan sevgi sende.İçinde özünde.Seninle var oluyorlar.Onları sayfalarda hece hece süsleyen,anlam verip dize dize kuran,gönüllere sevda ateşini yakan sensin.
Bense onları yüreğime koyan, için için eriyen, düşleyen,hülyalı bakışlarda ömrünü tüketen,her sözünde yaralanan,her mısranda ölüp ölüp dirilen ben.Ben onlarsız yapamıyorum,gelmesem de bu yüreğim o şiirlerin ateşiyle gönlümde yuva yaptı.
Hayalin içimdeyken gidiyorum,
melek olmuş gönlüm huzurum,
şehrimde sensizliğimle yanıyorum,
her bi yanım sen olmuşum,
Aşk,a yeniden doğuyorum,
Aşk,a yeniden yürüyorum,
Ömrümce o aşk, ın tutkusundayım,
Her nefesimde tükeniyorum,
Her mısran da kabarıyor sevgim,
Her sözünde dökülüyor nağmelerin,
sen hasretim, sen umudum ,
Kurşunladın beni can evimden,
içten içe akıyorum ,
Her damlanda ıslanıyorum,
Hicret etme, gönlümden,
kulaklarımda her bi sözün,
Sendeyim,
Gözlerin umudum,
Uğrunda yağmur gibi ıslanıyorum,
Hep sendeyim...
YORUMLAR
ya da siz görmüyorsunuz diye yok diyor olabilirsiniz ! ben var olduklarına inanıyorum, ve eğer insan değerini bilirse o şiir başladığı gibi hep bazen acı bazen keder bazen sevinç olacak ama iç içe bir mutluluk hissiyle ömür boyu sürüp gidecek... eskiden yaşanmış güzelliklere bakıp ah ediyoruz zamane aşkları neden öyle değil diyoruz hep tüketiyoruz hiç üretmekten yana çaba sarf etmiyoruz belki de bundandır siz ne dersiniz?
canseven
zamane aşkları dediğiniz,aşk gerçek olamıyor,bir süre sonra bitiyor,
ömrünü tüketiyor,sen bitirmesen de,içten içe sevsen de,o bitirince söyleyemiyorsun,kırılıyorsun,yüreğine hapis edip kendinle baş başa kalıyorsun...
şiirlerde yaşanan aşk da güzel, temiz saf bir güzellik bu. dokunmasa elleri bakmasa gözleri, o kelimeler yazdığı parmaklarından, o kelimelerin ilk değdiği yer onun gözleri... her şeyden öte o hayaller o gerçekler o ince ince sızlatan sözler onun gönlünden kopup gelmiş... bunu bilip bunu okuyunca aşk şiirlerde yazılarda da güzel... ben yine de edebiyatın şiirin ancak gerçek(şiirdeki hayaller her ne kadar gerçeklerin yansıması olsa da hayali ve küçük yapay mutluluklardır) aşklar olursa güzellikler verdiğinden yanayım... öncelikle gerçekliğin olması şart.
Gözlerin umudum,
Uğrunda yağmur gibi ıslanıyorum,
Hep sendeyim...
fuzuliM tarafından 7/10/2015 1:46:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
canseven
her şey şiirlerde,yazılarda,romanlarda,sinemalarda güzel,...
bir de hayallerde,düşlerde,...
gerçek hayatta böyle güzellikler yok,...
canseven
ve de yorumlar için teşekkürler...