- 653 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
'Dostça ayrılalım' Kelebek yazıyoooor
Dostça ayrılanlara… Birbirine hiç aşık olmamış insanların işi dostça ayrılmak. Ayrılıkların yüz karası. Zor değil aslında güneşi hiç birlikte batırmamışsan,sarıarak en az bir ’İncir Reçelini’ salya sümük izlemediysen.
Kıskançlık düşüncesi bünyeni sardığında kafayı yemekle yememek arasın da ki o ince çizgide kalmadıysan,dünyadaki en uzak mesafenin o elindeki telefon kadar yakın olduğunu düşünmediysen Ya mutluluktan göklerde ya sinirden yerlerde olmamış, hiç uçlarda parmak uçlarında yürümemişsen Konuşmaya ne gerek var, ortamdaki insanları birbirine iki bakış atıp bi bıyık altı gülerek kendi aranda eleştirmemişsen,olay yerinden ayrıldıktan sonra ’O kendine ne yapmış öyle ya’ diye aynı anda kahkaha atmamışsan,gece bi anda ulaşamadıysan ’Neyse ya bi işi vardır nasıl olsa görünce arar’yerine “nasıl açmaz ya nerde bu?” diye kafayı yememişsen Gecenin körün de gelen mesaja ’Acaba kim ne yazdı’diye kalp krizi geçirip ’Al bak hayatım’cümlesi ile hayata geri dönmediysen,gece uykunu hafife alıp ’belki uyku tutmaz da yazar deyip,anında mesaj geldiğinde şuan yanımda olsa sadece sarılıp uyurum yemin ederim’düşüncesini aklından geçirmediysen Tabi dostça ayrılırsın bunların tek birini bile yaşamamış, hissetmemişsen Kafanı çevirmek yerine selam bile verirsin sağda solda görünce Bundan sonrasi için iyi şeyler ister hatta Mutluluklar falan dilersin “bir daha beni sakın arama” deyip belki arar diye telefonu içine sokup yatmak yerine ”ne zaman bir şeye ihitiyacın olursa beni ara da dersin “ben her zaman yanındayım” da “bu sefer kesin bitti” senin cümlen değildir. Senin cümlen son derece sakin söylenen bir “bitti”dir ve bu “bitti” karşısında arkadaşlarının söyleyeceği “ya bırak kesin barışırsınız” yerine “aman hayırlısı olsun boşver”dir. Hayırlısı olsun derken tabiki bir an yaşananlar gözünün önünde film şerididir. bir süre ondan başkasının yanına koyamazsın kendini.Yolda gördüğün Ahmet amcanın ses tonu bile onu hatırlatır sana.Dostça ayrılıyorsan içine öküz oturmuş gibi değil, sırtından yük kalkmış gibi hissedersin. Ne twitterda yazdığı seni komaya sokar, ne istagramda paylaştığı “bak çok eğleniyorum” fotoğrafı içine eder. İsterse whatsappta sabaha kadar online olsun bilmezsin çünkü merak etmezsin,bakmazsın.Başka bir adamla fotoğrafı olsa ’Acaba akrabasımı’düşüncesi aklından geçmez,umursamazsın.Ne kadar konuşmuş olursan ol keşke şunu da söyleseydim hissiyle yatağında saatte 10 tur dönmezsin. Yazıp sildiklerin ansiklopedi,içinde koca bir göz yaşı yumağı bir sinirle söylediklerin pişmanlık olmaz. Dostça ayrılmak güzel iş tabi. Ortada belki düzelir diye çözülmeyi bekleyen sorunlar olmaz. Bi ortam da karşıılaşsak ’naparım acaba’hiss. durup duruken ’Özledim’ yazma gibi bi durumun da yok. Bir adım beklemezsin koşmak için. Bi gözün toprağa bakıyo gibi gezmezsin en önemlisi. Ayrılık sonrası için en iyisidir dostça ayrılmak. Bir Hoşçakal yeterlidir En güzelidir dostça ayrılmak Sadece elini sıkarsın dişini değil. Günlerce kalmazsın o lanet olası yorganın altında,şarkılara müptela olmazsın.Kafanı dağıtmak için 3 5 kız kurusu muhabbetine girmezsin. Alkol almazken delisi olmazsın.Neyse dedim ya Dostça ayrılmak en güzelidir. Ölümü olursa ’İyi insandı’der geçersin. Sende onunla beraber ölmezsin... Allah dostça ayrılalım diyen insanların ucuz aşklarını nasip etmesin bile be !
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.