- 815 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
TTNET ve GAZİANTEP
Ortalama on yılı aşkın bir süreden beri internete TTNET üzerinden bağlanıyorum. Bir ara başka bir firmanın sunucusuna geçmek istedim ama arkadaşlarımın diğer firmalardan şikâyetçi olması nedeniyle vazgeçtim.
Bu yazıda sizlere TTNET’in müşteriye saygısından söz edeceğim.
Sınırsız internet bağlantısının belirli bir hız limiti üzerinden (8 MB) süreklilik taşıması gerekir. Ancak sınırsız adıyla verilen bağlantılara 50 GB kota koymuşlar. Ay içinde internet trafiğiniz 50 GB’tı aştığında hızınız otomatik olarak 3 MB ye düşmekte.
Her aybaşında yeni ücretlendirme dönemi başladığı için hızınızın tekrar eski hızına (8 MB) yükseltilmesi gerekir ama kazın ayağı öyle değil.
Başkalarını bilmem. Ben kendi yaşadıklarımı yazıyorum. Ayrıca net bağlantımda sürekli kopmalar olmakta.
Her ayın birinde hızım normal değerine yükseltilmeli değil? Hayır, ayın birinde değil, istedikleri zaman yükseltiyorlar. Ya da müşteri hizmetlerine 4440375 nolu telefondan bağlanarak hızımın tekrar normal düzeye yükseltilmesini istemem gerekiyor. Asıl film de burada başlıyor.
İlgili numarayı arıyorum. Telesekreter yanıtlıyor. Hatta ‘’Hoş geldiniz’’ nezaketini bile gösteriyor. Ardından aradığım numarayı ağır aksak okuyarak, sağır inadıyla soruyor;
-İşlem yapmak istediğiniz numara ….. ise bire basınız’’ diyor.
Ben ortalama on kere bire basıyorum. Telesekreter tekrar soruyor.
-İşlem yapmak istediğiniz numara ….. ise bire basınız.
Tekrar ortalama on kere bire basıyorum. Telesekreter tekrar soruyor;
-İşlem yapmak istediğiniz numara ….. ise bire basınız…
Bir on kere daha bire basıyorum. Telesekreterle karşılıklı olarak inatlaşmış durumdayız. Bazı uyarılarda bulunduktan sonra müşteri hizmetlerini bağlıyor. Genelde karşıma nezaketle konuşan biri çıkıyor. Hızımın hak ettiğim düzeye çıkarılmasını istiyorum. Bilgilerimi tekrar alıp incelemeye başlıyor. Ben de bekleme moduna geçiyorum. Birkaç dakikalık denemeyle hızımı yükseltmeye çalışıyorlar. Ama hiçbir zaman gereken düzeye yükseltmiyorlar. Çoğunlukla da;
-Beyefendi hattınızda kopmalar olmakta. Arıza kaydı bildirmemizi ister misiniz?
Bazen boş bulunup ‘’İyi olur’’ diyorum ama ondan sonra yandı keten helvam. Acil kaydı ile yapılan arıza bildirimine rağmen günler geçiyor ilgilenen yok. Bazen de Gaziantep yetkilisi telefonla arıyor.
-Hattınızı inceledik herhangi bir arızaya rastlanmadı.
Nerede, ne zaman ve nasıl inceliyorlar? Demek ki, benim bazen canım sıkılıyor. Eğlence olsun diye arıza kaydı bildiriyorum. Hattımın flaşör gibi çalışması cabası.
Bu ay yine boş bulunup arıza kaydı bildirmelerine izin verdim. Acil kaydıyla yapılan bildirimin üstünden beş gün geçti. Ne arayan, ne soran var. Üstelik arıza kaydı nedeniyle müşteri hizmetleri hızıma mudahale edemiyor.
Dört günde on kere telefon edip, ‘’Arıza kaydımı kaldırın’’ diyorum. Arıza bildirimi yapan müşteri hizmetlerine rica ediyorum. Yalvarmamı bekler gibi bir tutum içindeler.
-Lütfen kaydın kaldırılması için üç beş tekrarla bildirim yapınız!!! Yapıyorlar…
Hattaki kopmalara razı oldum ama arıza kaydını kaldırtmayı başaramıyorum. Ah bir kaldırtabilsem. Ayın birinden bir hafta sonra eski hızıma kavuşacağım ama kaldırtmak mümkün görünmüyor.
Kendimi iftiraya uğrayarak hâkim karşısına çıkmış, suçsuz olduğunu ispat edemeyen bir vatandaş gibi hissetmeye başladım.
TTNET’in Gaziantep yetkililerinin bilgisayarları beş günden beri bozuk mu acaba? Ya da bütün personel tatile mi çıktı?
Bir başka ihtimal de 4440375 hattına bakanlar benimle dalga geçmeyi çok ama çok seviyorlar…
Son ihtimal de TTNET’in müşteriye saygısı bağlantıları gibi arızalı.
Mehmet NACAR
YORUMLAR
internettede benzindeki durum var avrupanın kota hız endeksiyle en pahalı interneti bizde oda hızı alabilirsen zira kimi yerlerde 3 g ttnetten iyidir. ayrıca şu 4.5 g yi bekleyin uzun süreli taahhütler yapmayın eğer 4.5 gyi kore japonya gibi kotasız bir ücretle verirlerse ttnet gibilerin ağzı yanacak tabi bunlar hep hayal. kıbrısa su uzaya uydu yazan abiler bu sorunları görse keşke iyi geceler
adil kullanım kotasını anlamış değilim,
benimki de 35 gb adk, 24 mbps hızında
10 günde doluyor mübarek kota.. geri kalan günlerde 3 mbs devam.. ancak 3 mps de sorun teşkil etmiyor pek, yeter ki kopmasın;))
mühür kimdeyse süleyman odur misali...
ilteşim sektöründen başka bir örnek vereyim
10 yıllık türkcel müşterisiydim, ya hu başka hatlardan turkcele geçenler benden daha cazip fiyata benden daha çok hak alabiliyor, ancak aynı hakkı yıllarca müşterisi olsam da bana vermiyor..
diyor ki özel şirketler bize,
nasılsa sen havuzdasın, seni enayi gibi yolmak bize vacip olmuş...
ben de istemesem de başka bir operatöre geçtim,
kolay kolay da dönmem galiba.. küstüm sevgilime, çok kırdı beni..
devletimize zeval gelmesin, çan damarlarımız özel tekellerin elinde..
sonumuz hayrolsun.
bu ülkede hiç bir kurumun güvenirliği kalmadı aynı şeyleri Mersin'de ben, Gümüşhane'de oğlum. Niğde'de bir kızım, Patnos'ta diğer kızım yaşıyor. Herkes şikayetini yazsa tüm şehirlerde aynı durum olduğunu görürüz.Ben şikayetten vaz geçtim olanla yetiniyorum. Şimdi yaşamak için katlanmayı bilmek gerekiyor sanırım.
Mehmet_Nacar
Ödediğimiz paranın karşılığını alamazsak soyulmuş sayılırız. Bu nedenle gereken uğraşı veriyorum. Benim netim şimdilik düzeldi. Bu mikropluğu yapanlar genelde TTNET'in yerel çalışanları.