- 521 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
gelin!!!
Selamün aleyküm hayırlı sabahlar bir pazar sabahından düşününkü Serçe Kadar Yüreğimizde gökyüzü Kadar Sancı Var ...!!! .Öyle"YORGUNUz" ki bu günler de...
Öyle" KIRGINIZ" ki insanlara...Bir okadrda Öyle "GÜVENSİZ..." ki her şeye...Öyle korkuyoruz ki insanları sevmekten.kırmaktan inciltmekten ,kalp kırmak kabeyi yıkmak gibiir derdi annem
.Gelin bırakalıp herseyi tüm küskünlükleri kırgınlıkları hataları yanlış bildiklerimi tertemiz beyaz bir sayfa acalım ben gecmişe dair Her şeyi unutmak istiyorum...
Bu mubarek ramazan ayinda AllAhim bizlere saglik mutluluk huzurlu guzel gunler nasip etsin,
hepimizin istedigimiz ne varsa hakımızda hayırlı ise nasip etsin hepsi hayirlisiyla olsun iyi niyetli merhametli hosgorulu guzel insanlar olalım sevip sevilelim . mümün sevmedikce mümin olmamazmış birbirimizi hatalarımız kusurlarımızla sevelim uyaranları ve uyarıları hoş karşılıyalım ,insanınz şeşeriz beşeriz . hata kul içindir,hatada yaparız
af dilemeyi onur sayalım..
nerden geldik nereye gidiyoruz Aslında hiç kimse sevmiyor seviyormuş gibi gözükmek niye , dogru olalım kırmadan dökmeden iyi niyetle bu zamana sahip cıkalım , bu dünya hepimize yeterde artar , bırakalım masa,nisa, kaslar dünyalık yerinde kalsın, bir ben mi sevdim tüm yaratılanları yaratandan ötürü??
Evet Severmiş gibi lafta değil, kana kana,sereserpe acık net hatalarımla dertlerimi bile sevdim. Tıka basa sevdim... Dolu dolu sevdim... Aslında belkide annemden başka kimse sevmedi b eni, sevmekten çekindi. Oysa ben; yana yana sevdim tüm dost bildikleri,
insandılar acıları tatalıları yanlış ve dogruları vardı . Bile bile sevdim.. Aklımdan zorum var gibi, aklıma silah dayanmışcasına, mecburmuş gibi, ve başka çarem yokmuşcasına…
Bir ben ...sevdim tüm yaren bildiklerimi kul hakları vardı vardı komsululuk hakları vardı dost hakkalrı vardı kul hakkı yememek için sevdim hoşgörü şiar edindim.hep dualarıma kattım aslında bir beklentim olmadı rabbimden başaka kimseden hayır duadan başkaRabbim dünya da ve ahirette sevdiklerine muamele ettiği gibi muamele etsin tüm üzerimde hahkı bulunan insanlara dualarınızı eksik etmeyin benim için Rabbim Her zaman yar ve yardımcımız olsun .düşünün yaşadıgınız sürece hangisiydi daha çok acıtan ?
Yaşayıp, pişman olduklarımız mı?,
Yoksa, pişman olurum diye yaşayamadıklarımız mı ?.Allah gönlünüzden geçen herşeyin en iyisini en hayırlısını versin
YORUMLAR
Sevgi denen mefhum...Uzantısı nedir ki? Sözcüklerde saklı olan yalan duygular mı yürekte saklı olan mı? İyi de niye sözde dile gelen yürekteki niyeti yansıtmıyor? Var bu işte bir tuhaflık doğrusu.
Sebebi olabilir mi sevgi denen duygunun resmini çizerken...Ya da nefret niye pekişmekte biteviye?
Sorularımın cevabını almak bir yana sorulara soru eklenmekte her yeni gün. İşin içinden çıkamadığım da gerçeğin ta kendisi bu bağlamda içimde saklı olan her ne ise ya da her kim ise daha da değere biniyor. Bu yüzden bir ömür boyu susmadım mı ve bu yüzden dile getiremediklerimi kağıda dökmüyor muyum...
Sevgili Ayşe hanıma katılıyorum: ''Her şeyin hayırlısı...''Ki neyin hayırlı olup olmadığını asla bilemeyiz. Bilen sadece yüce Rabbim.
Keşke tüm menfi duygular yok olsa ve inanılmaz bir yoğunlukla yaşansa güzellikler. Yine hayal görüyorum sanırım ama umut etmekten başka çaremiz yok ki.
Yüreğinize sağlık. Her şey gönlünüzce ve gönlümüzce olsun İnşallah.
Selamlar, saygılar dost yüreğinize...
camlisoy tarafından 7/5/2015 2:13:09 PM zamanında düzenlenmiştir.