- 765 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAM HEYBEMDEN -- 10 ---
**** Sahnede bir oyun ; seyreder durursun. Oysa dışındadır , ardı sıradır devam edecek olan ve sen işte orada baş oyuncusun.
**** Bir yelkenliye binip ; okyanusa açılmaktır yaşamak kürek kürek.
**** Yaşadıklarımız düşüncelerimizin eseridir.
**** Hep kendimizden ne var ne yoksa ; işin yoksa sabaha kadar çarp, böl, çıkar,topla .
**** Sabır ve tahammülün olağanüstü gösterildiği evlilikler de eşler zamanla çok kalıcı bir bağa sahip olurlar.
**** Hangi sahada olursa olsun; ümidi olanlar yaşamaya devam ederler.
**** Bazı sevdalar ; acımasız, inatçı, vazgeçilmez ve ölümsüzdür.
**** Zaman mefhumunun sonu yoktur.
**** Sevdanın ne rüzgarı olur ferahlatıcı; ne de gölgesi.
*** Onlarca yıl ki sevdaya teninizin ıslandığı bir gece bedeldir.
**** Derinliklere inmedikçe kazınız; satıhtakilere aldanırsınız.
**** Sevdalar delikanlı yürek ister.
**** Sille tokat ve mermiden daha etkili ve kalıcı olan ; okkalı sözleri gediğine oturtmaktır.
**** İnsana en yakın olan şey ölümdür.
**** Ölüme hep bir vardır.
**** Sevginin hissedilemediği evliliklerde mutluluk hayaldir ve gözler başka yerlere odaklanır.
**** Kara, kapkara çiçekler dolu etraf. Onları nasıl göreceksiniz ki karanlıklar da .
**** Namus ve şeref, onuru için bu adi dünyanın her sahadaki argümanları ile dürüstçe savaşanlar; yuvalarına mağrur, muzaffer kumandan olarak dönerler.
**** Bir yerlerden yarım bıraktığınız bir şiir geçerse elinize; sonunu artık mutluluk dörtlükleri ile kapatamazsınız.
**** Beden dilinizle ve sesinizin tonunu yerine göre değiştirmelerle daha etkili olabilirsiniz.
**** Otoriteye tabi olmak ve karşı gelmemek doğuşla birlikte başlar. Onun içinde anne baba daima otorite olarak kalır.
**** İnsan beyni ; olumsuz ve menfi olan şeyleri üretmeye daha çok yatkındır.
**** Sancıları gecenin ; ne sahtekarlıkları doğuruyor tanyeri de ; göz oluklarında çeşme gibi damlalar hüzün hüzün. Çıplaktı artık sevdalar, gerçekler ortada işte bu gün...
**** Beyin gerçekle hayal edilerek yollanılan arasında ayırım yapmaz. İşte ondandır ki hayallerimde hep sen varsın .
*** Görmesem de ; rüzgardaki yosun kokuları getiriyor denizi ve peşi sıra mavilerden seni.
**** " Az önce ayrıldı " diyorlar nereye gitsem; kime sorsam . Bomboş ya onun için tüm şehirler, evler, oteller... Haydi ver bir duble viski buzu bol olsun barmen. Erisin gitsin sevdam !
**** Sevdanın en harikası yüreğimde, özlem ışıkları gözlerimde; fırtınalar var saç diplerim de her mevsime dair tutkularla bir dilenci yakarışların da kapındayım , açsana !
**** Seni bekliyorum ne zamandır ; gözlerim hala kapalı.
**** Ne kadar uzak olursan ol. Aramaya devam ettikçe seni hiç fark etmez ki.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.