GÜNDELİK YAŞAMDAN BİRAZ!
GÜNDELİK YAŞAMDAN BİRAZ!
Neresinden tutmalı hayatın bu saatten sonra nereye gitmek gitmek istesek el ayak çekiliyor.
Güneşten randevü aldım dün gece bu sinir bozucu uyuz uyuşukluğu alıp götürecek mi bir nebze olsa..
Yazı aslındaçok severim fakir günleri deyip bağrıma basasım gelir .Amma velakin hiç düşündüğüm gibi gelmedi. Emekli düğümü attı ceplere ne kabuğumuzu değiştiremiyoruz. Ne de çulumuzu çocukların da hakkı yok mu tatile .. böylede yaz olmaz ki diyorum.
her gün aynı dönence ye iç yat kalk internet!
Allahsen bu ne ya sabaha kadar otur akşama kadar yat!
Doğrusu Ayşe hanımın pazar fotorafına görünce canım pazara gitmek çekti . Cumartesi pazarına gitmek istiyorum.
Bir ara fırsat bulursam gideceğim.. Lakin makinede çamaşır var. Akşama yemek hazırlamak gerekiyor.. Bana karpuz peynir ekmek çorba çay kahve zaten işte ! Canım sıkılıyor bu gün ne derseniz deyin!
Gönlüme dokunma darda can
Bilmiyorum nereye gitsem ne yapsam
Sığar mıyım kendime okşar mısın saçımı
Anam cam fanus gibi kırılsam..
Evet bu sinir bozucu halim birazda sebebi epey zamandır annemi görmüyor oluşum olabilir. Olsaydı fırsat ki kaçırır mıydım ..İşleri düzene koymaya çalışıyorum..
Tabii ki işleri düzene koymak bizim haddimiz değil. hayatı çoluk çocuğun düzenine göre saati ayar vermeye çalışıyoruz..
Ah! ne yapsam da olmuyor
Dolmuyor çile iki laf etsen deki bile bile
Neler gördüm geçirdim neler geçirdim
Solda sıfır belkide göreceklerimizin yanında
Bu gün kafam herhalde çok karışık konuyu nereye kaydırmak istedimse olmadı. Biraz açık hava iyi gelecek ..
Düşüncenin fazlası zarar derlerdi büyükler
Kim büyükleri dinliyor iştehayat içinde hayat kayboluyor. büyüklrin sözleri ancak kendileri olmadıklarıda değer kazanıyor.
Yani diyorum ki boşa kürek çekiyoruz. Eğer, böyle ise bizi de dinlemeyecekler.. Ama şöyle bir yol var . Çocuklarınızı çocuklarınızda sevdikleri ortak birileri kanalıysa dolaylı anlatım yapabiliriz.. Çünkü,çocuklar anne babısının sözünden çok başkalarının sözlerine dinlemeye daha çok meyilli oluyorlar..
Çocukları olan iyi bilir şimdiki çocuklar da bir alem çok çabuk öfkelene biliyorlar .
Geçenlerde bir arkadaşımın kızı iki kızından biri evli bebek bekliyor. İŞte diyor ki ben kimseye dokundurmam örnek sevdirmem. işte benim çocuğum büyüyünce kayın validesine anne demesine müsade etmem o sadece benim çocuğum..
..
Hikayesi: Tabiki gülüp geçtim bu ama tür rivayetler de doğrusu son zamanlarda yaygınlaştı. Nedir bu benlik duygusu sizce egonun bu kadar çok beslenmesi çocukları bir yandan diğer insanlardan uzaklaştırmaz mı? Çocuk bilimci değilim. Aklıma geleni yazıyorum ve soruyorum..
Zıtlıklar o kadar fazla ki bir yanda çocuklarını bu kadar sevdiği halde çabuk pes etmek. Diğer yanda aşrı tutuculuk. Bir yandan da bir çocuk evlenincede artık o güne kadar olan eviyle bağı koptuğunu sanması duyguları ..
Hani bizim eskiden beri şöyle bir otorite vardır. çocuk okula gider,
işe girerdenir ki "eti senin kemiği benim"
Anne babanın yükten kurtulması, çocuğunda anne babasını bu kadar kolay gözden çıkarması yok böyle bir dünya..
Bizim kuşaklar bu ezikliğin altında yeterince ezilip başının çaresini bakmayı öğrendi. Ve bunun uzantısı olarak bu tür kargaşalar çocuklarada bulaştı. Belkide ama onlar anne babaya eski kuşaklardan daha kolay ulaşabiliyor. Her ne kadar günümüz gençliğinin kirli bilgileri eleyip kendilerine yön çizmesi hoşumada gitmiyor değil..
Doğrusu çok sıkmadan bu günlük ayrılmak istiyorum..
Okuyan arkadaşlara çoluk çocuğuyla bir arada güzel bir ramazan günü diliyorum.. çocuklar olmasaydı. Hayatın bir tadı olmazdı..
Lise çağı üç çocuğum var onların mutluluğu benim mutluluğum..
Sevgilerimle..
Nurten Ak Aygen
04.0702015
YORUMLAR
güncel yaşamdan manzaralar.
İmla hataları olsa da ilgiyle okunacak bir yazı.
Biz çocuklarımızı çok seviyoruz anlarda kendi çocuklarını bu yüzden ''benlik'' sınırları aşmaya başladı.
Allah yardımcınız olsun Üç lise talebesi okutmak madden ve manen çileli.
Kimi çocuklar ana babaları çok fazla yormuyorlar ancak bazı çocuklar pes dedirttiriyorlar.
kaleminize sağlık
NurtenAk
Yazdıklarımı telefondan yazıp ediyorum. Bu yüzden pek çok hatamız oluyor. Sizlerin hoş görünüze sığıyorum..
Çok şükür çocuklarından şikayetim yok.
Gayemiz onlara yetiiebilmek.
Tekrar çok teşekkür ederim..
Saygı ve Selamlarımla..
NurtenAk
Sağlıcakla kalın!
Sevgi ve saygılarımla.. Selamlıyorum..