HİSSEDİYORSUN DEĞİL Mİ?
“Hayata bir kere gelmenin sıkıntısını sen de hissediyorsun değil mi?”
Sen de biliyorsun ki her canlı hayata bir kere geliyor. İçinde bulunduğu anı bir kere yaşıyor. Hani ünlü filozofun dediği gibi: “Aynı derede iki kere yıkanılmıyor.”
İnsan farkında mı acaba her şeyi bir kere yaşadığının?
Bu isterse farklı zamanlar da ve mekanlar da olsun. Tek ortak yan “bir kez yaşanmasıdır.”
Aslında bir kez doğuyoruz, bir kez seviyoruz, bir kez ağlıyoruz.
Her şey bu birin içinde gizlidir.
Bir kere geldiysen bir kere de gitmek zorundasın.
Bir kere doğduysan bir kere de ölmek zorundasın.
Geçmişe dönemiyorsun, geleceğe atlayamıyorsun. Sadece içinde bulunduğun anı yaşıyorsun.
Bir kere hata yapıyorsan dönüşün olmuyor.
Hayat, silgisi olmayan bir defterdir.
Herkes bir noktada farkında olmadan da olsa hayata gelmenin sıkıntısını yaşıyor. Günlük meşgalelerden uzaklaşıp iç dünyasına daldığında.
Bazen hayata gözü kapalı baktığımızı düşünürüz, kimi zaman da ne çok uyanık olduğumuzu düşünürüz.
Biraz üzüldüğümüzden dem vurur; biraz eğlendiğimiz günlerin düşünü görürüz.
İhanet edenlerden dem vururken bizde başkalarına ihanet ederiz.
Hayat yolunda bu sıkıntılar içerisinde kimimiz evlat bırakarak anılırız; kimimiz unutulur giderken, kimimizde sıkıntının verdiği efkar ile yazıya sığınırız.
Hepimizde de ortak olan bir duygu vardır o da; “ hayata bir kere gelmenin sıkıntısı.”
M.Ö./2008
kahramanmaraş
YORUMLAR
tebrıkler çigdem hanım
hayat sılgısı olmayan bır defterse ben butun sayfaları yırtıp attım fezaya.
hayata bır kere gelmenın sıkıntısını ben çekmıyorum ben son nefesı nasıl verecem onun sıkıntısı var....
aynur soysal kumcu tarafından 7/8/2008 10:49:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ewet hissediyorum hemde tüm benliğimde ama keşkeleri ve avuçlarımda bulunan yıkık dökük hayallerimi yapıştıracak bir şeyler olmalı,eskisi kadar sağlam görünmese bile....Bu 1 leri yanyana koysak ta hayata böyle devam etsek olmazmı acaba,böyle bir alternatif neden yok ? 1.1.1.1.1.1.1. bak nede güzel görünüyor :)) dimi bebeğim...