- 339 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kasım ayında bir Pazar günü Bölüm-30
Kasım ayında bir Pazar günü Bölüm-30
Kasım ayında
Bir Pazar günü
2
SONA DOĞRU-1
Bana aşkı sevgiyi mutluluğu en iyi anlatıp yaşatan ay hangisi diye soracak olursanız cevabım Kasım ayı olacaktır. Çünkü Kasımda aşklar bir başka yaşanır.
Ben bu yazıyı hazırlarken sevdiğim kadının alışık olduğum. Merdivenlerden inerken çıkardığı ayak seslerini duydum daha anahtarı kilide sokmadan kapıyı açtım. Bütün güzelliği ile karşımda duruyordu içeri girdi kapıyı kapattı gözlerimin içine bakarak yanımdan geçerken’’ Dön arkanı’’ dedi.
Arkama döndüm ve ikinci bir emir verinceye kadar bekledim. ‘’ Şimdi bana doğru dönebilirsin’’
Bir kere daha döndüm. Yatağın içine girip üzerimdeki pikeyi boğazına kadar çekmiş, baş ucunda çok sevdiğim gül kurusu külotu ve sutyeni rast gele yere atılmış bir şekilde duruyordu. Son komutunu verdi’’ Soyun ve yanıma gir’’. Çekine, çekine bir robot gibi soyundum. Üzerimdeki son kumaş parçasını da çıkardıktan sonra yanına süzüldüm. Neredeyse bir senedir beklediğim izin çıkmıştı. Çıplak bedenine hasretle sarıldım. İşte nihayet kavin’im benimdi. Oda bana sarıldı. O bir pınardı. Ben de o pınardan doya, doya sihirli suyu içmeye başlayan bir ademoğlu. Ellerim dolgun memelerinin tutsağı olmuş dudakları dudaklarıma vurulan bir mühürdü, bir damgaydı aylarca yüreğime vurulan.
Önce dudaklarımız buluştu, sonra bütün vücudumuz. Yavaşça üzerine çıktım. Ve sonu gelmeyen bir savaş başladı. Kavin su idi. Ben Ateş kimin gücü kime yeterse.
Kavinin vücuduna sarılmanın nasıl bir mutluluk olduğunu bu sabah Kavinden başka kimse anlatamazdı. Sevişmemiz bittikten sonra yatakta birer sigara tellendirdik. Omzumun üzerinden baktığımda sevişmenin ve tatmin olmanın verdiği bir başka güzellik yansımıştı yüzüne. Bana dönerek
_Şimdi sen yatmana devam et ben giyinip çıkacağım. Ondan sonra yataktan çıkarsın
Okyanus’um.
Dediği gibi on dakika içinde hazırlandı. Çıplak vücudunu benden gizlemeden ortalıkta bir oraya, bir buraya gidip gelmesini büyük bir mutluluk içinde izledim.
Çıkmadan son bir öpücük aldı dudağımdan ve masanın üzerinde duran boş kağıda bir şeyler karaladı ve çıkıp gitti.
Gider gitmez yataktan fırladım ve yazdığı kağıdı elime alıp okudum. Önce hiçbir şey anlamadım sonra omuzlarım çöktü komlarım sarktı öylece kala kaldım.
OKYANUS’UM
Sana ilk konuşmamızda bir şart koşmuştum. Aramızda cinsellik olmayacak. Bu şartımı bu sabah ben bozdum. Benimle bir kere de olsa bu cinselliği yaşamayı hak ettiğini düşündüm yüreğimin bir parçası.
Tanrı izin verirse inşallah cennette buluşuruz. Hoşça kal yavrum.
Ben istemiyorum mükemmel olmak
Bize düşen değil midir ki düzeni bozarak en büyük günahkar olmak.
Penceremde güneş vardı beni bırakıp gittiğin gün.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.