- 697 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KÜRKÇÜ;YUNANİSTAN'IN BORÇLARINI TÜRKİYE ÜSTLENEBİLİR...
HDP İZMİR MİLLETVEKİLİ KÜRKÇÜ:“YUNANİSTAN’IN BORCUNU TÜRKİYE ÜSTLENEBİLİR, BUNUN KARŞILIĞINDA YUNAN HALKININ DOSTLUĞUNU VE EGE DENİZİ’NİN BARIŞ DENİZİNE DÖNME İMKANINI ELDE EDECEKTİR.” DEDİ...
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
YUNANİSTAN-ERMENİSTAN-İSRAİL TÜRKİYE’Yİ PARÇALAMAK İÇİN YILLARDIR İÇERİDE Kİ ADAMLARINI KULLANARAK, ONLARA PARA YAĞDIRARAK VE APO İLE PKK’Yİ DESTEKLEYEREK BU GÜNLERİN ORTAYA ÇIKMASINA NEDEN OLMUŞLARDIR. TÜRK VE KÜRT VATANDAŞLARINI BİRBİRLERİNE DÜŞÜRMÜŞLERDİR, BUNUN SONUCUNDA AYNI IRK VE AYNI İNANCA SAHİP OLDUKLARI HALDE 40.000 TÜRK. 40.000 KÜRT GENCİ ÖLMÜŞTÜR, BUNUN YANI SIRA MİLYARLARCA DOLAR MADDİ-MANEVİ ZARAR OLUŞMUŞTUR. GAZETECİLER-YAZARLAR-ŞAİRLER VE HALK 40 YIL SONRA KISMEN UYANABİLMİŞTİR. HALA, UYANAMIYANLAR VARDIR VE BU ÜLKELERİN İDEALLERİNE HİZMET ETMEKTEDİRLER. HDP MİLLETVEKİLLERİ DE BU KİŞİLER ARASINDADIR, AÇIKLAMALARINDAN ANLAŞILANLAR ŞUDUR. BUNLARIN TÜRKİYE İÇİN BİR POLİTİKALARI YOKTUR. ABD-İNGİLTERE-FRANSA-İSRAİL-ERMENİSTAN-YUNANİSTAN-RUSYA-ÇİN VB.GİBİ TÜRK VE TÜRKİYE DÜŞMANI ÜLKELER İÇİN POLİTİKA YAPMAKTADIRLAR. BU İZLENİMİ POLİTİKADAN ANLAYAN HERKES, KOLAYLIKLA İDRAK EDEBİLİR. TÜRKİYE, BU 3 ÜLKEYE HER ZAMAN YARDIM ETMİŞ AMA BU 3 ÜLKE İNSANI İÇTE VE DIŞ DA TÜRKİYE’NİN SÜREKLİ OLARAK ALEYHİNDE ÇALIŞMALAR YAPMIŞLARDIR VE HALEN DE YAPMAKTADIRLAR. BU ÜLKELERİN YANI SIRA AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ-İNGİLTERE-KANADA-AVUSTRALYA-HOLLANDA-FRANSA-ÇİN VE RUSYA’DA TÜRK VE TÜRKİYE DÜŞMANI ÜLKELER ARASINDADIR. KÜRKÇÜ, KENDİLERİNE YILLARDIR YARDIM EDEN YUNANİSTAN’IN BORÇTAN KURTULMASI İÇİN TÜRKİYE’Yİ KULLANMAK İSTEMEKTEDİR. BANA GÖRE, TÜRKİYE;ASLA TÜRK DÜŞMANI OLAN YUNANİSTAN’A-ERMENİSTAN’A-İSRAİL’E VB.ÜLKELERE YARDIM ETMEMELİDİR. TAM TERSİNE ÇÖKMELERİ İÇİN ELİNDEN GELENİ YAPMALIDIR, YUNAN SUBAYLARI PKK’Yİ EĞİTİRKEN BUNLARI DA DÜŞÜNECEKLERDİ. BU ARADA BİR SORUM DA HDP’YE OY VERENLERE ’’TÜRKİYE’NİN, YUNANİSTAN’IN BORÇLARINI ÖDEMESİNİ İSTİYOR MUSUNUZ ? HDP’YE BUNUN İÇİN Mİ OY VERDİNİZ?’’ LÜTFEN BURADA AÇIKLAYINIZ Kİ, KİM NASIL BİR ZİHNİYETE SAHİP DAHA İYİ ÖĞRENELİM. 80.000.000 TÜRKİYE’LİNİN ALIN TERİ VE VERGİSİ İLE MAAŞINI ALACAK OLAN HDP İZMİR MİLLETVEKİLİ KÜRKÇÜ’NÜN, 7.000.000’LUK YUNANİSTAN HALKI İÇİN POLİTİKA YAPMASINI NASIL KARŞILIYORSUNUZ ? BU ARADA, TÜRKİYE’DE KİŞİ BAŞINA DÜŞEN MİLLİ GELİR TÜRKİYE’DE YIL DA 10.000 DOLAR. YUNANİSTAN’DA İSE 20.000 DOLAR’DIR. AYRICA, 4-5 YIL ÖNCE PKK’NİN BÜTÇESİ’NİN TÜRKİYE BÜTÇESİ KADAR OLDUĞUNU BİR KAÇ GAZETE DE OKUMUŞTUM. SON YILLAR DA ERMENİSTAN BAŞTA OLMAK ÜZERE, TÜRKİYE DÜŞMANI BİR ÇOK ÜLKENİN PKK-PYD-HDP VB.GİBİ KURULUŞLARA SUNDUĞU İMKANLAR. KÜRT VB. KİŞİLERDEN ZORLA TOPLANAN HARAÇLAR, SOYGUNLARLA VE IRAK-SURİYE GİBİ ÜLKELERDEN ELDE EDİLEN GANİMET-PETROL GELİRİ VB. ZENGİNLİKLERLE BU GELİRLER İYİCE ARTTI. PKK’DEN EMİR ALARAK BUNU UYGULAYAN HDP MİLLETVEKİLLERİ, YUNANİSTAN’IN BORÇLARININ PKK TARAFINDAN ÖDENMESİNİ TEKLİF ETSELER DAHA İYİ OLMAZ MI ? İZMİR’LİLER, ÖZELLİKLE SİZE SESLENİYORUM. SEÇTİĞİNİZ MİLLETVEKİLİ, 1915 YILINDA İZMİR’E ASKER ÇIKARIP. EGE BÖLGESİ’NDE Kİ BİR ÇOK ÇOCUĞU-GENCİ SÜNGÜLEYİP ÖLDÜREN. GENÇ KIZ VE KADINLARIN IRZINA GEÇEN, İL-İLÇE-KASABA VE KÖYLERİ ATEŞE VEREN YUNAN ASKERLERİNİN TABİ OLDUĞU ÜLKENİN BORÇLARININ ÖDENMESİNİ İSTİYOR. BU KONUDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ ?, ALLAHINIZI SEVERSENİZ, ŞU YAZININ ALTINA 2 SATIR BİR ŞEY YAZIN DA ÖĞRENELİM. YOKSA, 1915 YILINDA İZMİR’E YUNAN ASKERİ ÇIKARKEN SESSİZ KALDIĞINIZ GİBİ SESSİZ Mİ KALACAKSINIZ ?
YORUMLAR
***
Çok doğru..
"..LAVRİON KAMPI.." açık dururken
"..DHKP-C TERÖRİSTLERİNİN YATAĞI.." olmaya devam ederken
...
Ve "kürkçü" nün bu açıklamasının daha sıcağı geçmeden
Hava Kuvvetlerimize ait 2 adet F-16 uçağımıza
Ege Denizinde "rutin" uçuşları esnasında YUNAN tarafının RADAR KİLİDİ
İle TACİZİNE muhatap olmuştur..
Türkiye ile hiç bir konuda UZLAŞI taraftarı olmayan
Batı Trakya 'da yaptıkları bilinen
BİZANS özlemleri-hayali
PONTUS için keza emeller güden
Terörün her türlüsüne destek çıkmış
Bu "haddini" bilmez..."komşuluğa" yakışmaz DEVLETE
Gerekirse
Yardım Kuruluşları eliyle insani yardıma evet
Ancak BORÇ ödenmesi..KREDİ verilmesi AB nin İŞİ..
Bu tür bir girişimi tasvip etmek mümkün değil
KESİNLİKLE hayır..
***
talip tarafından 7/1/2015 3:49:09 PM zamanında düzenlenmiştir.