- 686 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
özgürlük
nedir özgürlük insan yıgınlarının bugünlerinde onu çepeçevre saran dairelerin patolojisi nedir.insan dogal bir yaşamı yakalıyabilmişmidir.ikiyüze yakın dünya devletleri arasında insan topluluklarının konumu nedir.birlikteligimizde kendi dogrularımızın diktatörlügü nereye kadar gidebilir.cinsellik doganın bir sonucu olarak tabulardan kurtulmalımı yurt sevgisi çizgisini nerelere taşımalı ,aile herşeymidir.özgürlük nerde başlamalı nerde bitmeli.otoritenin olmadıgı bir toplum huzuru bulabilirmi,yoksa sapıklar anarşistler yobazlar toplumu tüketirmi.inançsız olmak mümkünmüdür .ölüm bizi nerelerde yakalar ,toplummu haklıdır yoksa kendince yaşamak istiyen insanmı ,hukuk neden önemlidir.aşk gerçekmidir.ölüm ötesinde ne olabilir.cennet bizi bekliyormu.akdenizle atlas okyanusu suları niçin karışmıyor.sevişirken erkekmi şanslıdır kadınmı,dünya çagdaş insanların oldugu ,emegin önemsendigi bir dünya olabilirmi.tıp ilerlemişmidir.ünüverstelerimiz çagdaşmıdır .çagdaşlık nedir.aşk nedir ahlak nedir.bir oluş varsa oluşun alt beslengesi ne olmalıdıryoksa yaşamdaki tek özgürlük ölümmüdür.şiir yazmak önemlimidir .çaresizlik sizce nedir.özgürlük nerede başlar niçin tükenir.