- 973 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
yaşam heybemden -- 7 ---
**** Ezan huşu ile dinlenildiğinde ; o yankının yayılıp maneviyatın eteklerine savruluşu ne muhkem duvarlar örer gönül tellerinde.
**** Korkarak değil; severek, aşık olarak Allah’a daha yakın olunur.
**** Orucun sizi tutmasına izin vermezken; uykunuza da oruç tutturmayın.
**** Birilerinin icraatlarını onaylamak varlığını kabul etmektir.
**** Vesveselerle yaşamak insanı yorar ve bezdirir.
*** Sevmediklerimi ve sevmeyenleri kaybedeceğim hiçbir şey olmadığından umursamam.
**** Ben sevmediklerimden değil, sevdiklerimden korkar ve çekinirim.
**** " Çocukluğum harika geçti !" deme şansına sahip olanların; daima başarılı ve mutlu olacaklarına inanın.
**** Mağrur ve dik baş olmak; öneri ve tavsiyeleri reddi gerektirmemelidir.
**** " Canımdan çok seviyorum !" diyen ; sizi candan öte ve dünyası olarak gören bir kadınınız varsa; umurunuzda olmaz dünya.
**** Size " bir sure yalnız kalmak istiyorum " ricasında bulunanı kendi haline bırakın. Yalnız kalmakta bir hipnoterapi yöntemidir. Bazen de ret etmenin kibarcasıdır.
**** Birilerinin çaresizliklerini görüp de arkasını dönmek insanlıkla bağdaşmaz.
*** Size elini uzatmış birileri varsa elini tutun.
**** O hep güvenip ertelediğin yarınlara çıkma garanti belgesi nerede satılıyor ?
**** Erteleyip biriken meseleler , sahibini altına alıp ezerler.
**** Bugün geçsin hele , yarınlar ne güne dersin. Atarsın gününü yarına. Bir de bakmışsın yığılmış onca ertelediklerin üst üste.
**** Zaman geçer, çok sular akar gider kumlar kalır ve durulur insan.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.