Bize Ne Oldu Böyle
Müstakil bir evde kalıyorum zaten profilimde gözüküyor nereli olduğum , apartman hayatı biraz yabancı bana sadece misafirliğe gittiğim zamanlar da görüyor ve böyle bir yaşamı anlamaya çalışıyorum.. Babam ile iyi ahbap olan ve babamın çok sevdiği bir amca vardı bir gün onun ziyaretine gitmiştim ve binanın giriş kapısında bir amca daha vardı yanımızda beraber asansöre bindik hiç konuşmadık evinde misafir olduğum amca konuşmayınca işte ben de tereddüt ettim ..Artık eve gelmiştik ve sordum. amca neden o amca ile konuşmadınız küsmüsünüz yoksa dedim ... Tanımadığını söyledi çok şaşkındım gülsem mi ağlasam mı bilemiyordum aklım gibi duygularım da karma karıştı eskiden böyle değildi benim çocukluğumda ki hatırladığım amca köyde birisinin duvarı uçtuğu zaman gider yardım eder çayır biçme zamanı ırgatlık eder tarlada çalışır ekin biçerdi oo bir görseniz var ya başında ki kasketi bile çıkarmış şimdi .. Bizim buraların tamamı olmasa da halen bozulmadan kültürüne örf ve adetlerine bağlı kalanlar var. Keşke onlar da bizim buradakiler gibi yaşasalar bir dilek bir ihtiyaç bahanesi ile gelseler en az bir iki saat kalsalar çay sohbet hal hatır sorsalar.. Hani diyorum oralarda neler oluyor o eski çayların mı kalmadı tadı , yoksa o çayların tadını bilmeyen adamlar mı ? Bu medeniyet denen şey neden hep bize geliyor bize sataşıyor biz de kalıyor ? Yoksa benim olduğum gibi başka gençlerin de mi kafasını karıştırmak için kalıyor ? Her hafta bir sevgili değiştiren gençler , Yediği yemeğin sadece fotoğrafını paylaşan zenginler, ha bir de ’ Yeni bir ilişkiye başladı’ diye bir kızın durum güncellemesine beğeni bırakan babaya ne demeli ..Bize ne oldu böyle .. Yok yok bana bu kadar medeniyet çok fazla bir gün çok param olursa yine böyle bahçeli küçük bir müstakil ev alacağım bir kaç tane minik tavşanlarım olur belki ( şuan oturduğum ev babamın henüz evim yok ailece kalıyoruz) Muhabbet ve dostlarınızın dostluklarınızın daim olması dileklerimle ..
YORUMLAR
Genç Ozan
Daim saygılarımla ...
Ah Osman Hocam Ah nerede o eski günler çocukluk yıllarımızda kaldı şimdi köylerimizde aynı hastalığa yakalanmış hatır gönül işi bitmiş bu Avrupalı varya sinsi bir şekilde bütün güzelliklerimizi kemirmiş bize kendi yozluklarını bırakmış komşu komşunun külüne muhtaçken aynı binada ölen komşuya taziyeye giden kalmamış özümüzü sokakta Aşkımızı kaybettik Allah affetsin bu yazı yıllardır dilimizde ama insanımız öyle bir geçim derdine düşürüldü ki kimsenin kimseyi görme şansı kalmamış selam ve dualarla hayırlı Ramazanlar
Genç Ozan
Daim saygılarımla ....
" Yediği yemeğin sadece fotoğrafını paylaşan zenginler."( ne kadar güzel bir anlatım)
Osman'ım yaşadığın yerin kıymetini bil.
Şehirlerin sadece binaları beton değil, insanlarının yürekleri de betondan...
Öptüm gözlerinden. Nasılsın iyisin değil mi?
Genç Ozan
Daim saygılarımla ...
gerçeklerin dile geldiği anlatımı güzel bir yazı.
medeniyet ne kültür bıraktı ne gelenek.
Yozlaştık dost emperyalizmin çarklarında boğuluyoruz.
Balık baştan kokar misali yönetenler birbirine haset dolu dolu.
Halk ne yapsın.
İnsanların ruhları karamış, herkes karşısındakinden korkuyor.
Kimseye değmek istemediğinden birbirinden kaçıyor.
kaleminiz daim olsun
Genç Ozan
Daim saygılarımla ....